Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Mina vovvar från idag!
har flyttat hemifrån och trots att båda är mina så har rottan fått bo kvar hos mamma, hon trivs bättre där och skulle inte riktigt funka att ha med på buss och till stallet varje dag, samt gå i massa trappor upp och ner från lägenheten. Inte lätt att bära en 40kgshund 5 trappor upp 4 gånger om dagen
Men hon ska vara hos mig och lilla vovvan 2 dagar i veckan ungefär, med start idag, och gud vad jag saknat min gammeltant!
Såhär mysigt är det att ha 2 hundar i sängen, inte konstigt att jag byter lakan ofta ;D
ute på promenad med tjejerna!
vissa hundar älskar att torka tassarna =D
Lowa (cockern) låter som en krokodil och visar sitt missnöje mkt tydligt, Maja däremot njuter av att bli ompysslad!
Men är det inte jobbigt med all päls på ben och mage?
Tycker min är ett pälsmonster som aldrig håller sig fin i mer än några timmar med stall och skogsbesök, ser oftast ut som ett litet troll och får bada stup i kvarten
jo det blir ju en hel del som åker med på promenaderna och så här års mycket snö. Ochen hel del tovor. Men det gör mig inget jag sitter framför TV:n
och borstar medan hon sover så det är relativt smärtfritt. Däremot så har hon väldigt lite päls för sin ras vilket jag är tacksam för. Hon ska klippas till sommaren, så då blir det mycket mindre men hon får behålla långpälsen nu under vintern, hon är en frysis.
Det fick bli en vargbild också.
Så se om jag kan lägga upp de lägga in de snyggare bilderna i datorn.
I stallet.
Tar mig friheten att slänga in EN äldre bild, det var en som ville se en rakad Sheltie för ett tag sedan, när photbucket inte vill fungera, så det blir här idag. Så jag hoppas personen ifråga ser bildet *phuuu så långsökt*
Ååh, vilka härliga bilder. Jag längtade verkligen ut på långpromenad med hundarna idag i det vackra vårvädret när solen sprack upp. Men kom inte hem från jobbet fören nyss och då hade ju solen redan försvunnit. Hoppas på mer vackert väder i helgen!
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...