Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

Jag tog massor med bilder, men gillade denna bäst, även om det fanns finare bilder.

RIMG0042.jpg

kl

Tjiho, första bilden på alla tre sittandes. ( dock inte så tjusigt:angel: )

Iver lapar sol från burtaket idag.

Senaste tagna bilden är på fröken Rödings halvbror, som snart fyller 2 år :love:

090329-halvbror.jpg

Stilig kille har han blivit :cool:

*KL*

Knäppte denna bild för några minuter sen.
Det är min schäferhane Nero ihop med min mammas Franska Bulldogg Pamela, som är här på "pyjamas party".
Dom är världsbästa kompisar vilket märks på långa vägar. :love:
IMG_8391.jpg

Tagna nu på vår härliga långpromenad, hundarna passade på att ta första doppet för i år.
1april_1.jpg

Vilken duktig kille! :laugh: (och han kan hålla klöven sådär fint också, kanske borde visa bilderna för Sally :o)

Jag ger honom alltid klöven efter han spårat klart, och då håller han ett stenhårt grepp om den och släpper inte för ens jag byter den mot blodpudding ;) Han springer runt och är sååå stolt!

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 345
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 095
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 031
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 495
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka