Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

Japp, vi kör på både örthalsband och bärnsten iår igen, det funkade hemskt bra sist!
Tycker du ska köra på ett till Gollibolli, det kommer matcha hans färg utmärkt ;)

Dina bilder är bara så underbara -snart får du göra en Saluki-kalender och sälja!

Haha, tackar! :D Jag har tänkt göra kalender, fast bara tänkt till eget bruk då. Fast det är klart, skulle någon annan vilja ha så kan jag ju skaffa fram det :p
Kalender med bukehundar kanske vore något?

*Kl*
Senaste jag orkat lägga in på datorn från mobilen...

n691145902_2688429_2921391.jpg

Min tös och mammas lilla slyngel

Hhi, jäklar vilken studsboll!!

Här är en ny på mina tre, även om inte alla ville kika in i kameran samtidigt.:mad:

39.jpg

Nehej du! Fröken Lilljessicah får minsann ta och skaffa sig en egen portis. Hihi:D.

Men kul att du gillar rasen!

Fin present har jag fått - och fotograferat - idag!

För idag kom pappa hit med, och monterade upp, det här:

Thumbnail.aspx

Thumbnail.aspx

Thumbnail.aspx

Ska fixa lite mer tegelstenar under där det är nivåskillnad samt göra lite grövsäkert, måla om kojan, stoppa i ny halm, och måla kojan. Sen så ska pappa hjälpa migg bygga ett nytt tak, då det här börjar bli lite rackligt. Men koja + hundgård är från tidiga 80-talet minst, ingen minns riktigt exakt när den köptes. Syns ju inte alls på hundgården, halleluja för varmgalvat. Den är i sektioner, och kan alltså enkelt byggas ut och byggas till om man så vill. Kojan är isolerad både i väggar, tak och golv, och tvårums med förstuga.

Jag har suktat lääänge efter den där hundgården och i många år kommit med små propåer och lirkanden men utan effekt. Tills nu, då pappa helt sonika ringde och frågade om jag ville ha den, eller om Viktor ville ha den faktiskt. Han är svag för lillknatten pappa ;)

Jag är grymt förkyld, men går ändå och ler belåtet genom snörvlet och bomullen i huvudet =)

Vi har haft tjejbesök i helgen, så passade vi på att åka till sjön.

IMG_9013.jpg

Kippo

IMG_9011.jpg

Vega & Ganti

IMG_8997.jpg

Kippo & Vega

För en gångs skull fick jag en fin bild på min gammelman :love:
Den visar precis hans personlighet
27176854.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 387
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 209
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 061
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 603
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka