Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

*kl*
Var hos en kompis tidigare idag och då passade Kiera på att ta sig ett dopp i deras stora pool:angel:
Tror bestämt att jag måste investera i en sån:p
28313312.jpg

28313311.jpg

28313310.jpg

Jisses vad hon plaskade omkring:D

Haha.. ja det är ju riktigt praktiskt:laugh:
Får ju plats på ballisen:D

Men gud vad sött!

Jag har inte ens provat bada med min hund ännu så jag vet inte om hon gillar det. Hoppas verkligen det, det är ju så kul att bada med hundar! :D

Så sött :love:. Sådan kanske man skulle investera i och slänga i douglas i. Vänern var lite väl läskig för honom tydligen :D

*KL*

I förmiddags fotograferade jag Wahidah när vi var på uteplatsen.
Hon ville äta en buske som hon inte fick äta. När jag sa åt henne att det var olämpligt fick jag den här blicken.
waha1_44026979.jpg

20090630-Joeyhavet.jpg

Har ju lyxen av att kommunen har upplåtit en bit av stranden till hundbad. Nu råkar det vara en tråkig bit av stranden som ytterst få badar på från första början men det bryr ju sig inte hundarna om. Bara vi hundägare som måste trampa på vassa stenar om vi väljer att bada med våra djur :p

Efter bad och en lång stunds grävande i sanden vart han äntligen så still att jag fick till en hyfsad bild :cool:

:rofl:

Denna bild togs dock på fm samma dag och spårprovet var kl: 20:30 på kvällen :p

Han är bara lite vig ;)

(+ till scabtree och Ambra)

Visst ser hon lite lustig ut :p Sådan blick får man VARJE gång man säger "Nej, inte göra så". Det är lite dumt, för den blicken gör att jag inte riktigt kan vara sur på henne ens om hon tar skräp ur soptunnan :angel: (Fast, jag börjar bli "immun". Snart får hon komma på något annat)

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 387
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 210
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 061
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 604
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V