Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

(och till Arabizar och Tornblomma)

Tack! :D
Jag är jätteglad för att hon äntligen börjar bli lite mer vuxen och inte så jobbigt valpig som hon var förut :angel:

Såhär såg hon ut igår när vi var ute på regnpromenad. Jag önskar verkligen att jag hade kunnat ha henne lös där, men tja, vi var i ett naturreservat..
w_44908008.jpg

(jag tror att jag fotar mina hundar lite för mycket)

Bilden ser ut som en tavla. Jättefin

SHIH-TZUBEBISAR! MEN SCHLUUUUUTAAA! :love: :love:
KOM till MAMMA!! :love: :angel: :D

Och en till: :love:

Så. Nu är jag nöjd för stunden. Återkommer.

Som vanligt försöker jag inte ens kvala in i kategorin sötast, utan den mer, eh..ja..öh.. nån annan kategori iaf..

Thumbnail.aspx

Oj, jag var för upptagen i mitt eget skämt att jag inte insåg att andra kanske inte förstod :angel:

Cerberus (Kerberos), en trehövdad vakthund som vaktar dödsriket Hades
cerberus2.jpg

Och då tyckte jag att jag var rolig eftersom det var det såg ut som det är en hund med två huvuden, och det är risen, Cerberisen. Haha, det var ett dåligt skämt.

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 387
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 208
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 061
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 603
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka