Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

o MrsScabtree

Tackar :) Ska se om jag kan fa nagon vettig bild pa vitingen dar, han har blivit saaaaa snygg i kroppen senaste manaden att det ar otroligt.. :)

nasta ar kommer han nog bli pappa.... ska jag skicka over en valp? :idea: dom ar saaaaaaa lugna och snalla och lattranade sa.. inte ett dugg envisa, sjalvstandiga eller slightly hyperaktiva.. jag looooovar:angel:

Nej men, skamt o sido.. vi funderar pa att om det ar en hundshow i narheten nasta sommar.. sa kan det nog tankas att vi staller ut honom. Och fortsatter han jobba kor som han gjort senaste tiden sa kanske han far vara med pa lite sadana tavlingar. De flesta av hans syskon finns langt ner i staternas soder sa han har lite trevliga blodslinjer som inte ar direkt overrepresenterade har.. men catahoulas ar nog den knepigaste hundras jag nagonsin haft med o gora. Maken alskar dom, tror det ar for att de paminner sa mkt om honom :rofl::rofl:

Låter som mycket hund!

Har varken kor eller får så får nog akta mig för att skaffa en sådan :angel:

kan ju saga.. att efter att jag mott de har tva "sma" herrarna.. sa har jag omvarderat Manga raser! :rofl::rofl:

Maken tankte testa lite agility med Vitingen till varen, det ska bli kul o se hur det gar :)

*kl*

8331_145295598610_701358610_2648361.jpg

Alva BIR, Elwood BIM!!

Vår lilla omplacering, kom igår.
Tunn och försiktig herre, söt som socker är han och världens gosigaste :)

vilken hjälpsam hund du har! ;)

min dam är sååååå ( :angel: ) snygg när det har regnat.
DSC_060511111.jpg

nyfriserad
DSC01623.jpg

ja visst är hon söt! :D

och din blir ju bara finare för var dag som går. jag vill också ha en sådan! :love:
när jag ser hur din leker med bollen önskar jag ännu mer att min åtminstonde kunde titta åt en leksak.... :p

Vår lilla omplacering, kom igår.
Tunn och försiktig herre, söt som socker är han och världens gosigaste :)

Vad kul! Ser jättesöt ut och härliga bilder med frosten, hoppas att årets vinter blir en fin en!

Lycka till med lilla vovven!

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 326
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 487
Senast: ufot
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 073
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Gamla tråden full :) tror siffrorna blev rätt? 😁 26 27 28
Svar
559
· Visningar
34 422
Senast: mysboll