Senast tagna bilden..

Sv: Senast tagna bilden..

*kl*

Arwen idag, tagen med husses mobilkamera (därav kvalitén).

0db55465c845d759_59266849.png

Jag tycker du har en sån fin whippet, två vänner till mig har whippetar. Förra helgen myste jag med 17 whippet valpar på 8 veckor. Dom är så söta ^^

De är så vackra dina flickor!

Mötte två salukis här i Luleå på kvällspromenaden idag, vackra men inte lika vackra som dina cremefärgade. Jag trodde inte vinthundar var så lekfulla, men jäklar vad dessa flängde och skuttade runt i kopplet när vi mötte de :p

Senaste härifrån, varning för bildbomb!
IMG_1956-2.jpg

IMG_1982.jpg

IMG_2003.jpg

Springa med pinne i full fart...
IMG_2026.jpg

Oj vänta, jag tappade den i farten! Tvärvändning...
IMG_2029.jpg

Kan man vara sötare?
IMG_2018.jpg

Vad har du där?
IMG_1968redigerad.jpg

Jag måste verkligen skaffa ett zoomobjektiv. Blir så dålig kvalité när jag beskär mycket.
IMG_2049.jpg

Tollare tillhör inte de raser som ser smartast ut.

Den allra senaste bilden:

29681126.jpg

I lektagen...väst på för att hon var opererad och den gjorde att hon slapp sin krage.

[url]http://proxy1.pixbox.se/arkivet/synligt_35/29780000-29789999/640x480/29789601.jpg?0[/url] [/ IMG]

My <3 (Dock behov utav en trimmning);): love:

Liknande trådar

Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
44
· Visningar
3 927
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 238
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Fått ett erbjudande som ni kan få ge råd kring. Vill ha en hund till men inte en valp så rådfrågat uppfödaren. Hon har nu en ung tik...
Svar
17
· Visningar
1 079
Senast: gullviva
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 633
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bergsyra
  • Ormbett