Senaste inköpet

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Senaste inköpet

1. Utställningsträns, svart, stl Shetland, beställt från Norge, 616kr inkl. frakt
BILD

2. Tyglar, "Islands" med pistolhake i mässing, svart, flätade från Hööks 155kr

1. Apaloosa sadel till dotterns nya ponny begagnad för 4000:-, urfin och enligt dottern som provred den idag- urskön! Den är londonbrun (tror det heter så)
2. Stigläder i svart läder begagnat för 105:- till dotterns gamla sadel för 3 veckor sedan - helt onödigt eftersom jag köpte ny sadel istället
3. Karlskrona rider läderstövlar till dottern - även de begagnade men i skick som nya för otroliga 350 kronor!

Senaste jag köpte:

Kavaj från equiline, grå, 2700 kr. Bild:
1657.jpg

http://i10.photobucket.com/albums/a103/TehDot/1657.jpg

Ett par gräddvita ridbyxor från Euro Star, 995 kr, Bild:
1011-ES-D725_2.jpg

Pullarnosgrimma, Jacson, svart. ca 200 kr. Bild:
pullarjac.jpg

Rund nummerbricka, 19 kr. Bild:
1121-10600_1.jpg

Rund liten fårskinns"muff" att ha under pullargrimman ca 30 kr :)

Senast ändrad av en moderator:

Ok, jag är nog en av dom dyraste... :o

1. Double C Classic Reiner, 10.000.-

2. Pad, 850.-

3. Nya remmar + sadelgjord, 657.-

1. Hasskydd som skall användas istället för sådan där självhäftande grej vid skador. Hoppas att det fungerar!! Pris. 169 sedan vart det rea så det slutade på 126 tror jag det var.
2. Saltsten 15 kr
3. Hästdammsugare, 699 kr.

Jag har precis skickat iväg en beställning som min kompis har hand om...jippie...

Ett pullarträns från CH i brunt för 349kr
Pad till pullarnosgrimman i fårskinn för 29kr.
Från H**ks som ni nog förstått.

Sen är det ju tävlingar i Segersjö nästa helg!!
Jag skulle vilja att HJ:s kommer nån som vet?
Då skulle jag vilja ha ett grönt schabrak med Novelettes namn inbroderat i guld. :love:

1. 66 kr En blå reflexgrimma till vintern, syns hon när man åker förbi hagen :devil:
2. 78 kr Reservgrimma röd å grön och reservgrimskaft svart för när det regnar ute, våra saker hänger vid hagen.
3. 440 kr knaske cirka iaf, transportskydd. Ordentliga sådana oxå, hon "hatar" dom :devil:

jag har köpt grejer för alldeles för mkt pengar under det senaste.. (juli-aug).. :crazy:
och det var:
en svart zaldi classic dressyrsadel (ca.12000:-)
svart GL träns (ca.900:-)
täcken för ca.4000:-(sammanlagt ;) )
stigläder ca.200:-
har också fått min beställning från börjes (kommer inte ens ihåg vad det var för nått.. :angel: ) men det gick i alla fall på ca 6000:- :o så något måste det ju varit...! :crazy:

nu får det dröja ett tag tills jag köper fler häst grejer!

hmm, låt se, sist hästen fick ngt var det gbg horseshow..... ojdå,, det var ett tag sen....

läderbenskydd runt om bruna capone 500:-
stallbandage fleece marin 50:-
sen var det nog inget mer..... har blivit bra på att inte köpa saker... har redan för mkt, men snart ska hon få lite nya prylar...

jo hon har fått typ 50 gasbindor det senaste med....

Var ett tag sedan jag köpte ngt. Kanske 3 veckor/en månad.

1. Amerigo Vega Dressyr-sadel
2. Amerigo Stigläder
3. Foxfire Pälsglans

Jag har beställt ett pessoavintertäcke för utomhusbruk... Har bara sett inomhusmodellen men jag hoppas att det är bra. Tror iofs inte att det slår HW men man kan väl prova... Ses väl på begangnatsidorna lagom till jul....
En gång HW alltid HW... hihi...
Funderar på att beställa en walshgrimma nu... och så letar jag med ljus och lyckta efter ett rundflätat lädergrimskaft utan framgång...

Mina senaste inköp;

Grönt ThermoMaster Rain-täcke
Svart westerngjord från hööks
Samt en ny sadel;
En Dakota Showsadel som jag älskar :love:

d604saddle.jpg

Lånar

Shoppat igen :D

Vita ridbyxor, Mountain Horse
Ridskor, jodphurs Mountain Horse
Nackludd i fårskinn, 175kr Hööks
Hästgodis Hööks

Köpte ett röd/blått regntäcke 349:-och ett rutigt våffeltäcke 299:-på Sifa hästprylar, hastprylar.se. Har ej fått dem än men så fort jag får prylarna så återkommer jag med betyg. De ser väldigt fina ut i alla fall. Dessutom hade de 10% rabatt, är tydligen en nyöppnad hästbutik på nätet. Kul med lite nytt!

Haha. gud vad gammal tråd! Trodde först alla inlägg var från 2006-08, men det var ju 2005! :p

Sadelgjordsskydd från christ 498 kr
Eskadron boots 285 kr
Sprenger ryktborste 190 kr
Hästgodis från Eskadron 25 kr
Kyra K vinterridjacka
Bucas täcke 1298 kr
Kyra K ridstrumpor 129 kr

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Utrustning Vill de bilder och höra åsikter om era Walshgrimmor! Vilka färger har ni? Vad kostade den när du köpte? I onsdags var jag på Solvalla... 2
Svar
38
· Visningar
2 746
Senast: Natali
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka