Seniorfoder!

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Unichorn
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 873
U

Unichorn

Hej allihop!

Undrar om det är någon som har tips på något bra foder för en liten dam på 11 år? Nu äter hon Pedigree senior, men det är så stora bitar för henne. Så gärna något med smååå bitar...

Tack på förhhand!!
:bump:

Sv: Seniorfoder!

Mina gamlingar åt Royal Canins Mini Mature. Ett foder för gamla hundar, med små bitar för små hundar. Men det funkar väl bra för större hundar också.

Sv: Seniorfoder!

Sen har väl Doggy ett foder med mindre bitar om du vill ha ett lite billigare foder. Prima tror jag det heter.

Liknande trådar

Övr. Hund Vi passar ibland en äldre hund (11 år troligen korsning bichon havanais och terrier av något slag) som alltid haft svårt att vara ensam...
Svar
2
· Visningar
440
Övr. Hund Hej! Postar här för första gången pga att jag har väldigt mycket ångest. Jag och min partner har pratat om hund i många år ingen av oss... 6 7 8
Svar
151
· Visningar
11 753
Hundträning Hej jag har en tax hane på 1,5 år. (Kastrerad) Det känns som att jag inte har någon auktoritet hemma alls. Han lyssnar sällan på ”nej”...
Svar
2
· Visningar
557
Senast: Kajsalisa
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
823
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31