Senskydd från Lemi Cell var finns de?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare western_showman
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 588
W

western_showman

Hej!

För ett tag sen sålde de strykkappor från Lami cell, som det var en häst/ponny på karbaren. Jag såg dem på Horse Show i Göteborg och i Varberg. Men sen dess har jag inte sett dem! Min ponny behövde inte skydd men nu är han i behov av det! Så jag undrar om någon vet var de säljs!

Sv: Senskydd från Lemi Cell var finns de?

om du menar dom senskydden som ser ut som catago skydden så har jag för mig att dom säljs på häst & hundhuset i stockholm iaf

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 626
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde... 3 4 5
Svar
99
· Visningar
17 054
Senast: Juli0a
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med... 2
Svar
21
· Visningar
3 495
R
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
8 343
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V