Senskydd German Line från Hansbo?!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Lord Owen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 908
L

Lord Owen

Senskydd German Line i läder inkl. fårskinn från Hansbo, är de något att ha i kvalitet och så? Det borde det ju vara eftersom det är hansbo men ändå? Finns de i brunt, hittade bara svart på hemsidan, men vill ha dem i brunt :angel: . Vet någon om det finns några liknande skydd på marknaden som är i brunt men matchar dessa i kvalitet och så? :bump:

:love: :love:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Senskydd German Line från Hansbo?!

tyvärr funkar inte bilden men gå in på hansbos hemsida så finns de där. kanske någon som vill hjälpa mig med hur man sätter in bilder i inlägg här med? :angel:

Sv: Senskydd German Line från Hansbo?!

jag hade den "gamla" modellen av GLs senskydd, de utan pluppar, utan spänning i mässing istället. lite annan utformning, mkt snyggare tycker jag.
jag hade de i en mörkbrun i lite röd ton, jättefina!
fanns även i en mer brun, och i svarta.
bakskydden hittade jag på rea på strömsholm i våras, men framskydden var slut. letade som en tok efter de matchande och så hittade jag de till slut konstigt nog i ridsportaffären här hemma!

jag tyckte mkt om dom, och var väldigt bra läder, bra hållbara spännen.
men sålde dom då jag fick en svart sadel.

men denna modell finns inte vad jag vet i brunt.

Liknande trådar

Utrustning Jag har väldiga problem med att hitta senskydd till min D-ponny. Han har oftast storlek ponny i höjd, men behöver full för att nå runt...
Svar
10
· Visningar
792
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
186
· Visningar
24 650
Senast: Mia_R
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 756
Senast: Alexandra_W
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 166
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka