Senskydd..

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare miss_willow
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 787
M

miss_willow

Jag har alltid undrat varför Eskadr*n har vart så dyrt och ansetts så bra. Jag har haft flera par andra senskydd och jag tycker de är minst så bra.(har haft eskadr*n också..)
vad tycker ni om de där nya senskydden i h**ks som liknar eskadr*n?? De var ju betydligt billigare än eskadr*n och värkar ju nästan likadanna??

Jag har ett par Eskadronskydd som snart är TIO år gammla, har använts flitigt och tvättats i maskin ett antal gångar. Dom är fortfarande lika bra!!!! Lite repiga, men det är det ända. Håller säkert fem år till. :bow:

jag älskar mina svarta senskydd, de är i plast med neopreninsida och plastband man knäpper på yttersidan, jätte gamla å rätt fula men jag älskar dom dessutom väger de ingenting och är jätte nätta.

min erfarenhet är att eskodron är oerhört bra kavlite,inga "billigar" skydd jag sett har varit lika slitstarka,min e innen på sin 8:e säsong och de lite bleka i färgen men det e de enda..

Ang hööks skydd-har deras andra "egna" varit total kassa

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
657
Senast: cowgirl81
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft rätt tunt hår, typiskt svenskt; fint och tunt och blont. Det gör inget att jag inte har nåt tjockt hårsvall, alls...
Svar
12
· Visningar
777
Senast: MissFideli
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 414
Hundhälsa Börjar känna mig lätt desperat så letar erfarenheter om det finns några. Har en 1 årig hanhund av aktiv sällskapsras. Han har till och...
Svar
15
· Visningar
1 452
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka