JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ser jag ett fleecetäcke...
Utrustning
Trådstartare
Trådstartare
equitouch
Startdatum
Startdatum
7 Mar 2006
Svar
Svar
41
Visningar
Visningar
2 589
Sv: Ser jag ett fleecetäcke...
Täcken och schabrak
Går inte att få för många av dem... Har väl nu ca 30 scabrak och runt 40 - 50 täcken till 2 hästar...
Sv: Ser jag ett fleecetäcke...
skydd, träns schabrak och täcken...
det är så otroligt KUL o köpa saker till sin pärla
Utrustning
Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den...
2
3
Utrustning
Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Utrustning
Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen.
Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Utrustning
Jag gillar montagehandskar men har aldrig riktigt hittat några favoriter. Jag gillar att ha ett ställe att köpa samma modell på hela...
Valp 2025
Övr. Hund Måste ändå säga att jag är väldigt glad för jag har varit så starstruck att jag inte ens vågade hör av mig till dem först, ”lilla jag”...
Piaff
7 minuter sedan
Svar: 916
Visningar: 65 692
Hund
Dalmatiner
Hundavel & Ras Du är lika annonym som någon annan här. Om andras upplevelser och berättelser är tvivelaktiga anekdoter pga att de är anonyma så är...
Fetaost
25 minuter sedan
Svar: 48
Visningar: 1 611
Hund
Valp med diarré?
Hundhälsa Har råkat ut för samma sak med vår valp, nu 13 veckor. Hade Royal canin gastrointestinal puppy hemma, då uppfödaren som jobbar hos...
ponnymother
38 minuter sedan
Svar: 16
Visningar: 454
Hund