Serierna som alla gillar - utom du

Vänner
GoT (sååå jobbig!)
Bron, Gåsmamman och sådana.
Handsmaids tale mår jag bara mentalt dåligt av att se.
 
You are welcome :)


1BA16F6A-C5ED-4F43-95B6-197E6EA68C6B.gif
 
The handmaids tale... ändå har jag tittat på alla säsonger. Varit förbannad efter varenda avsnitt av besvikelse :grin:

Störst av allt. Skämskudde rakt igenom pga sååå dåligt skådespeleri. Kan i min värld inte förstå hur skådisarna blivit hyllade och vann pris för det. Boken var inte heller bra. Men jag fattade inte att jag läst den förens efteråt. :p
 
The handmaids tale... ändå har jag tittat på alla säsonger. Varit förbannad efter varenda avsnitt av besvikelse :grin:

Störst av allt. Skämskudde rakt igenom pga sååå dåligt skådespeleri. Kan i min värld inte förstå hur skådisarna blivit hyllade och vann pris för det. Boken var inte heller bra. Men jag fattade inte att jag läst den förens efteråt. :p
Jag tyckte att boken var bedrövlig, men första säsongen var härligt obehaglig!
Jag är glad att jag inte sett vidare tror jag.
 
- Walking dead
Gav den tre avsnitt men nej.

- The Sopranos
Skräp.

Game of thrones vägrade jag i början. Dels orkade jag inte med äckliga män i alla serier och dels gillar jag inte fantasy. Jag har sett de flesta serier men det dröjde typ tre år innan jag började kolla. Det finns ingen serie som berört mig så mkt som GOT och det finns inte så mkt mer att säga om det. I love it.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp