Bukefalos 28 år!

Service Packs

aiquen

Trådstartare
är det någonting man måste ladda ner separat eller får man alla SP-uppdateringar automatiskt om man har Windows Update (heter det så?) som regelbundet laddar ner nya uppdateringar? Eller är det något helt annat?
 
Sv: Service Packs

Alla uppdateringar (inkl. Service Packs) kommer på Windows Update eller Microsoft Update om du har det.
 
Sv: Service Packs

Under förutsättning att ditt Windovs är äkta OCH VERIFIERAT!

Windows update körs även om windows inte är verifierat men då hämtas inga uppdateringar, så kolla att ditt windows vekligen är verifierat.
 
Sv: Service Packs

Just Servicepacks skiljer sig lite mot vanliga uppdateringar eftersom de innehåller så många förändringar, vilket kan ställa till problem i vissa fall.
Därför installeras de inte alltid automatiskt utan du måste själv söka på windows update.
 
Sv: Service Packs

SP expansionerna finns att ladda ner. Laddade ner SP1 till Vista igår. finns på microsofts hemsida.
 
Sv: Service Packs

Jo, det vet jag. :) Men jag kände att det var onödigt att ladda ner något som jag ev. redan hade, vilket ju var fallet.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Lite kort: dottern köpte en års-"prenumeration" från Adobe, då hon skulle gå en onlinekurs i digital kommunikation och behövde...
2
Svar
20
· Visningar
946
Senast: Tonto
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
5 206
Senast: zassoo
·
Kropp & Själ Jag fick reda på att jag har en liten hörselnedsättning på ena örat redan för 25-30 år sedan, beskedet kom då som en överraskning. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 645
Senast: hastflicka
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
2 821

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp