• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare HoppFantasten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 74
  • Visningar Visningar 4 248
Sv: Set!

haha , jag trodde förut att alla bukisar var anti hööks men nu vet jag att det finns fler av min sort :angel: jag älskar katalogerna , :) bara glädje att kolla och sedan köpa nytt härlig känsla :p

ja va på väla förra veckan (tar 8 min ditt max) då såg ja täcket mm allt låg i samma förpackning för bara 299kr!!!:banana: vrf beställa ?? e det långt ditt?? står det att man måste köpa det seperat??

Kan bara inflika att Horze också säljer något täckes-set nu.
Fick nämligen reklam från Horze idag, det var typ "julklappstips" och där var fanns det med ett sådant. Men det var inga lindor med, utan det var grimma, grimskaft, och fleecetäcke. Kostade 363:-.
Fanns i lite olika färgkombinationer.

Grimman är en Chooze nylon halter, soft lining
Grimskaftet är ett Spin lead rope
Och täcket är ett Embrace fleece rug med täckesgjordar

I fall ni vill gå in och kika på hemsidan.

hästsko skrev:
haha , jag trodde förut att alla bukisar var anti hööks men nu vet jag att det finns fler av min sort :angel: jag älskar katalogerna , :) bara glädje att kolla och sedan köpa nytt härlig känsla :p

Jag är väl inte så där överdrivet förtjust i Hööks men däremot Börjeskatalogen brukar bli flitigt läst- min bibel.

Nu har det kommit:love: :love:
Täcket var i jätte fin kvalitet,likaså grimman o grimskaftet. Lindorna var helt ok,men inte de allra bästa. Men de duger helt klart!
Nu är det väll dax för att lägga ut bilder på våra stiliga pollar i sina nya kläder??!!
Ska vi lägga bilderna här, lr göra en ny tråd??

*lånar*

Jag tycker att det var snyggt OM det hade varit i en annan färg, min och pållans färg ä'r ju blått grrr...Men ni måste lägga ut bilder när ni har provat era set!!!:)

Självklart ska det läggas ut på bild, så ni riktigt kan gotta er i vad vi andra gått miste om. ;) :p

Eg skulle det stå era bukenamn på täcket/grimman så man kunde urskilja er när man stöter på er. :D

mizz skrev:
Jag är väl inte så där överdrivet förtjust i Hööks men däremot Börjeskatalogen brukar bli flitigt läst- min bibel.

jag har ju flera biblar , Hööks och börjes i min hand :banana:

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Jag är SUPERavundsjuk på dig!!!
GÖr en ny tråd här på utrustning eller nåt :D:D:D:D

YESSSSSS :banana: :banana: :banana:

Nu ligger mina saker och väntar på mig på posten :d
Ska försöka hinna hämta ut de idag! :banana:

HoppFantasten skrev:
YESSSSSS :banana: :banana: :banana:

Nu ligger mina saker och väntar på mig på posten :d
Ska försöka hinna hämta ut de idag! :banana:

ooh va kul:D visa bilder sen med pållan och hennes nya outfit :D:angel:

Den där har jag också tänkt köpa till hästen i julklapp!! hoppas pållen din blir vacker!! :D

Imorgon kommer modellbilder på henne ;) :D

Schabraket var ngt mörkare än setet men aja :p det e samma färg iaf fast en lite mörkare nyans, täcket är jätteskönt och lindorna är jättefeta :angel: :banana:

Liknande trådar

Utrustning Hej! Har läst många trådar om folk som frågar vilken utrustning mm som behövs och är bra att ha. Så jag gjorde en lista med saker som... 2
Svar
22
· Visningar
5 013
Senast: nullo-modo
·
Utrustning Ja som endel vet så kommer det en liten fuxdam till mig i vår. Det jag undrar nu är: Vilken färg ska man undvika på utrustningen...
Svar
10
· Visningar
2 209
Senast: ricca
·
Utrustning Jag har precis rensat ut det sista efter Pinky som togs bort för 3,5 år sedan nu. Täcken som till en början sparade för att ha åt... 2
Svar
26
· Visningar
2 412
Senast: majabergman
·
Utrustning Jag är nyfiken på hur mkt utrustning (täcken, träns, sadel, schabrak etc) ni har till era hästar? Jag får väl börja... :) 1... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
12 237
Senast: Hæst
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka