Sex i reklamen

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Anemona
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 4 047
Sv: Sex i reklamen

Lite OT men hur gör man det?

om det är på bukefalos och du INTE har sexreklamsproblemet (som låter som om användaren fått virus tyvärr..)
Då bör du låta reklamen vara kvar här då det är så som ägaren betalar delar eller hela kostnaden för att siten ska kunna vara online.

Men för alla andra siter..
www.getfirefox.com och installera firefox.
Sedan installerar du detta plugin.
https://addons.mozilla.org/sv-se/firefox/addon/1865/
:).

Hälften av mina kunder tjänar sina pengar via reklam på siter.
Så det är snällt om man låter reklamen vara kvar på gratistjänster som man inte har problem med :).

Själv har jag mer börjat använda FlashBlock istället för AdBlock Plus, då slipper man jobbiga flash-reklamer, samtidigt som man inte stjälper för andra. Och som bonus går vissa sidor snabbare att ladda.

Är ingen expert, men om det är på det viset har du väl en massa spy- och adware. "virus" som lagrar vad du surfar och visar reklam enligt det. Rekommenderar återigen superantispyware för sånt. Har alltid ca 20st då jag scannar. De gör iofs ingen direkt skada, men har man tillräckligt många kan det bli problem.

Är ingen expert, men om det är på det viset har du väl en massa spy- och adware. "virus" som lagrar vad du surfar och visar reklam enligt det. Rekommenderar återigen superantispyware för sånt. Har alltid ca 20st då jag scannar. De gör iofs ingen direkt skada, men har man tillräckligt många kan det bli problem.

om du har 20 varje gång du scannar så hoppas jag verkligen det är "tracking cookies" du råkar ut för.
Allt annat är skrämmande :).

Jag har för övrigt inget anti-virus/spyware/brandvägg på datorn.
Endast en välinställd router (bredbands modemet typ..)

Tracking cookies är inte så farliga men för den som inte är riktigt på min nivå av erfarenhet så tycker jag att man ALLTID bör ha ett antivirus och regelbundet köra anti-spyware.

Har ni windows 7 så har ni även något som heter "windows defender" som är anti-virus/spyware i ett som kanske inte är det bästa men det skadar inte att söka igenom datorn ibland med detta gratis program också.

antivirus online scan på denna google sökning kan ni föresten hitta antivirus verktyg som söker igenom datorn utan att ni behöver installera ett helt antivirus.
Ibland ett litet program men sedan sköter hemsidan resten medans ni testar, kör man det en gång i månaden så är man ju lite säkrare :).

Därför har jag superantispyware. Finns på datorn, tar ingen större plats, funkar smidigt och snabbt, men är inte aktivt.

Är det bara jag som ser sex reklamerna här på buke? Kanske har blivit något virus på min dator? Det står danske pigor vill ha sex eller nå sånt, nakna kvinnor med blottade könsdelar.... söker någon att ha analsex med m.m

Reklam på Buke?!
buke.jpg

Jag tror du har något virus på datorn jag ser howrse, peakperformance och lendo.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 173
Senast: monster1
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 025
Kropp & Själ TW: sexuella övergrepp Gammal användare nytt nick. När jag var 11 blev jag utsatt för övergrepp på nätet. En man som sa åt mig vad jag... 3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 610
Senast: Filit
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 758
Senast: Pratsch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31