shabrak med inlägg

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Jenni73
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 895
J

Jenni73

Halloj,

Jag var på sadelprovning för ett några månader sedan och då visade dom ett shabrak(staving??) med ilägg så att man tillfälligt kunde bygga upp runt manken om hästen var dåligt musklad där. Det var som en ficka liksom sen la man i små bitar av något mjukt tyg material.
Någon som sett likande shabrak och vet var man kan få tag i dom?

Att tillverka själv är absolut sista utvägen.

//Jenni

Sv: shabrak med inlägg

d e inte en sån här du menar???

ursäkta storleken!!!
Barefpad.jpg

Grandinl.jpg

LillaMy: Inte riktigt men nästan :-) Det var bara själva manken man la inlägg vid. men denna är inte alls tokig, var har du hittat den?

//Jenni

Den som ses på bilden är en Grandeur-padd (tror de finns på både stallvra.com och www.kaupreridsport.se). MEN jag vet de som varit besvikna på padden. Jag vet att HannaZ har en padd, om du vill ha närmare info.

Liknande trådar

Utrustning Efterlyser alla bomlösexperter på hela buke, hjälp! Min eländiga medryttarhäst med alla sina utrustningskrångel får numera märken av sin... 2 3
Svar
47
· Visningar
3 410
Senast: sissu
·
Hästmänniskan Hej. Hittade detta kåseri ute på nätet och tyckte det var en ganska rolig sammanfattning om hur hästmänniskor ute i stallarna ibland... 2
Svar
25
· Visningar
4 341
E
Hästmänniskan Jag har ett problem som under de senaste veckorna skapat mycket magont. Mycket text att ta sig igenom, tack ni som läser. Blev absolut... 2
Svar
23
· Visningar
4 338
M
Träning Jag har lite samma problem med min (som trådskaparen i tråden"snart ger jag upp" har), min häst har ändå varit jättetrygg och duktig att...
Svar
17
· Visningar
1 077
Senast: supergladis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Få skimmel vit