• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare ylv4
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 746
Y

ylv4

Vet ej hur det stavas men men:smirk:

Det jag undrar var man kan hitta dom till ett billigt pris???

Ni som inte förstår min stavning:crazy:
Så menar jag såna som man har typ efter ex. en bröstsele "shänglarna" leder bakåt till ex. till en sulky :)

Sv: Shänglar

Skaklar eller svängel?? Skaklar är ju de fasta hårda som sitter fast i sulkyn, svängel sitter framför en rockard el. vagn, från den går draglinor till selen... (Jag tänkte på "svänglar" när jag såg din stavning.):idea:

Ja kanske det :D tror det:) :idea:

Vet du var man kan köpa sådan då?? :D

ylv4 skrev:
Ja kanske det :D tror det:) :idea:

Vet du var man kan köpa sådan då?? :D

Jag vet inte, det är inte så svårt att göra en om man är lite händig, tror jag i alla fall.. Jag är inte så händig! :D :crazy: Men jag gjorde en sökning på Google (Det är jag händig på! :idea: ), jag sökte på svängel och fick en massa träffar. Testa det... Draglinor finns ju att köpa lite överallt.

Liknande trådar

Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
879
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Hej! Jag är helt ny till ridning, men funderar på att ge det ett försök. Har letat efter en hjälm som kan passa mig då det för...
Svar
1
· Visningar
247
Senast: Kristall10
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
607
Senast: skiesabove
·
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
980
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Eurovision 2025
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Datorproblem

Hund, Katt, Andra Djur