Sheinside?

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Bonita4
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 032

Bonita4

Trådstartare
Har någon här beställt från Sheinside någon gång? Är det extremdålig kvalitet? Hur lång tid tar det att få grejerna?

Jag har gjort det, beställde en blus och örhängen. Det tog ganska lång tid att få grejerna (minns inte exakt men mer än 10 dagar var det absolut) och storlekarna var jätteknepiga. Läste kommentarerna om blusen och många hade skrivit att man fick gå upp två storlekar. Jag som brukar ha S beställde en L och den satt jättebra :) Vet inte om det med storlekarna gäller alla kläder eftersom det bara var blusen jag ville ha och kollade på.

Kvaliteten är jättebra, har använt den mycket och tvättat flera gånger och inga konstigheter. Men det var också ett finare material just på blusen, inte t-shirtmaterial.

Liknande trådar

Hemmet Behöver ganska akut byta spis (inbyggnadshäll) och fläkt i köket och det kommer ganska olägligt, då en stor del av bufferten hamnat på... 2 3
Svar
41
· Visningar
1 618
Senast: Kakis
·
Mat Ja som rubriken lyder finns det något trevligt ställe att äta på där i Västerås Kommer inte ha jättelång tid på mig så gärna något som...
Svar
7
· Visningar
516
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 424
R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 572

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka