Sherlock is back!

:arghh::arghh::arghh: Precis när det blir spännande halvvägs in så FÖRSVINNER hela programmet spårlöst från SVT play!

:confused::nailbiting::eek::cry::mad::down:O_o:rage::devil::banghead: räcker inte till för att beskriva känslorna.
 
Jag är faktiskt lite smått besviken på avsnittet utan att kunna sätta fingret exakt på vad det var som saknades. Älskade verkligen hur spännande, och stundtals nästan lite läskigt, vissa delar av avsnittet var! Antog att man kanske inte alltid skulle ha koll på om det var på riktigt eller ej, men ja.. Förvirrande är nog ordet jag skulle använda för att beskriva det! Måste nog ses om igen..
 
Slutet var inte riktigt tillfredsställande, annars gillade jag det! Mycket! Även om alla tidsresorna var sjukt förvirrande. Hittade de den rätta mördaren eller inte? Inte, väl?
 
Sett avsnittet fyra gånger nu men hittar inte känslan som brukar finnas. Kan inte sätta fingret på vad det är. Känns lite krystat med vissa relationer om det kan vara det. Är fortfarande inte helt hundra på om jag fattat allt rätt, trots fyra omgångar. Är inte helt puckad. Är avsnittet luddigare än vanligt?

Gillar annars att det var lite åt det läskigare hållet men fortfarande besviken. Så lång väntan :(
 
Nu har jag sett det och...

Tja. Jag hade hört att de var tillbaka i dåtiden- vilket jag var besviken över. Så när jag nu såg det och insåg vad 'tillbaka i dåtiden' innebar så blev jag lättad.
Håller nog med övriga, början var bra, men den sista biten tyckte jag blev för rörig och snurrig...
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: 95johsv
·
Foder & Strö Läste denna artikel idag, som bland annat säger följande (min kursivering): ' He and his colleagues devised a model that captured the...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 749
Senast: tara
·
Hästvård Råkade hitta den här på Facebook. Har inte läst den men nån kanske är intresserad. Länk till hela studien...
Svar
7
· Visningar
1 379
Senast: MiniLi
·
Avel Belgiska sBs ställer in sina hingstprov eftersom belgiska förbundet tidigare idag lagt förbud på att förflytta hästar genom landet för...
Svar
6
· Visningar
852

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp