Sherlock is back!

Sv: Sherlock is back!

Jag måste tyvärr säga att Moffat, fast han skriver väldigt bra manus, inte gör sig något vidare i intervjustolen. Han framstår alltför oftast som självgod och arrogant - absolut att de har något bra med Sherlock, och att det är så pass bra att folk har tålamod att vänta några år mellan omgångarna (det hjälper ju, precis som de säger, att båda huvudrollsinnehavarna jobbar med massor med annat under tiden, så den som har hunnit glömma bort Benedict Cumberbatch och Martin Freeman under tiden måste ju vara blind och döv. Plus då tonvis med fanfiction och annat som håller intresset vid liv för många medan man väntar). Men sättet han pratar om det på får det ju att låta som att det är det absolut enda rätta att ha flera år mellan säsongerna, för att de är så mycket bättre än alla andra.
Vad olika man kan "läsa" en text. Jag får inte alls samma intryck som du.
 
Sv: Sherlock is back!

Jag har läst och sett rätt mycket intervjuer med honom tidigare, så min läsning kan säkert färgas av tidigare intryck. Gatiss gör generellt ett betydligt mer sympatiskt intryck, Moffat verkar oftast lite dryg och arrogant. Tycker jag.
 
Sv: Sherlock is back!

Sååå, nu har jag sett alla avsnitt. Jag fattar inte varför jag inte såg dem när de sändes första gången på teve i Sverige. Jag fastnade nu när SVT körde repriser och sen säsong 3 direkt efter. Gadd damn vad bra! Jag är helt såld!!!

och jag har tvingat sambon ge mig Sherlock-Molly-kyssen...
 
Såg det igår, mycket bra! Och inte bara för min osunda Cumberbatch obsession :D

Tyckte du verkligen det?! Den biten om suffragettrörelsen som en kult som mördar karlar också? Och den dramaaaaaaaaaatiska kampen mot Moriarty vid Reichenbachfallen? Jag gillade början, men mot slutet satt jag mest såhär O_o :crazy:...
 
Jag laddade ner igår och tittade ca 1 timme innan jag var för trött för att se resten.
Hängde inte riktigt med hela vägen men gillar den annorlunda vinkeln. Ska se klart under dagen!
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: 95johsv
·
Foder & Strö Läste denna artikel idag, som bland annat säger följande (min kursivering): ' He and his colleagues devised a model that captured the...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 749
Senast: tara
·
Hästvård Råkade hitta den här på Facebook. Har inte läst den men nån kanske är intresserad. Länk till hela studien...
Svar
7
· Visningar
1 380
Senast: MiniLi
·
Avel Belgiska sBs ställer in sina hingstprov eftersom belgiska förbundet tidigare idag lagt förbud på att förflytta hästar genom landet för...
Svar
6
· Visningar
852

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp