Sv: Shih tzu

Jag måste ändå göra reklam för Lhasa Apso, så jag lägger upp två bilder på lillkillen :)

27211906.jpg

Kompis 8 veckor gammal

27211907.jpg

Kompis myser hos husse

:love:
 
Sv: Shih tzu

Ja de "bleknar" liksom väldigt lätt när de klipps, synd. Läckrast är de ju som långhåriga, tycker ju jag :D, då kommer färgen verkligen till sin rätt! Fast Spiken är jäkla snygg korthårig :angel: *partisk*
 
Sv: Shih tzu

Jättesöt! Men jag får nog kontra med dom här
:angel:

24262805.jpg


27222465.jpg


19597366.jpg


12941110.jpg


13389612.jpg


12366692.jpg


Bildbomb... Jag ska lägga av med det nu :P
 
Sv: Shih tzu

Jag går i tankarna att skaffa mig en shih tzu, jag har tiden som behövs (kommer kunna vara hemma med valpen hela tiden första månaderna), sen i höst kommer jag endast vara hemifrån max 4 timmar/dag ca 3 dagar/vecka.

Btw så får du nog skaffa valp väldigt snart om den ska vara själv i upp till fyra timmar redan i höst... Om det är en liten 8veckors valp du tänkt skaffa.
 
Sv: Shih tzu

Hm. Jag tror jag vet vilken du menar, men jag är för lat för att leta upp den :angel: :D.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 296
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 279
Senast: Acto
·
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 669
Senast: Hellhound
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
731
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp