Sv: Shih tzu

Jag måste ändå göra reklam för Lhasa Apso, så jag lägger upp två bilder på lillkillen :)

27211906.jpg

Kompis 8 veckor gammal

27211907.jpg

Kompis myser hos husse

:love:
 
Sv: Shih tzu

Ja de "bleknar" liksom väldigt lätt när de klipps, synd. Läckrast är de ju som långhåriga, tycker ju jag :D, då kommer färgen verkligen till sin rätt! Fast Spiken är jäkla snygg korthårig :angel: *partisk*
 
Sv: Shih tzu

Jättesöt! Men jag får nog kontra med dom här
:angel:

24262805.jpg


27222465.jpg


19597366.jpg


12941110.jpg


13389612.jpg


12366692.jpg


Bildbomb... Jag ska lägga av med det nu :P
 
Sv: Shih tzu

Jag går i tankarna att skaffa mig en shih tzu, jag har tiden som behövs (kommer kunna vara hemma med valpen hela tiden första månaderna), sen i höst kommer jag endast vara hemifrån max 4 timmar/dag ca 3 dagar/vecka.

Btw så får du nog skaffa valp väldigt snart om den ska vara själv i upp till fyra timmar redan i höst... Om det är en liten 8veckors valp du tänkt skaffa.
 
Sv: Shih tzu

Hm. Jag tror jag vet vilken du menar, men jag är för lat för att leta upp den :angel: :D.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 910
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 804
Senast: Piaff
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
6 331
Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 282
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp