Shop to you drop, del 4

Om man börjat träna apportering, måste man ju köpa en apportväst och några dummies.
Och visst behövdes det hennes namn på dem också? :love:

20250316_155906.webp

Nisses nya halsband och 6m hexakoppel. Vi älskar dem båda 🤩

Vart köper man snygga, funktionella tävlingspärmar nu när inte Ohmydog är aktiva? Jag gillade verkligen deras dogofaxer och skulle vilja ha med egen logga och namn. Gärna med möjlighet att köpa till smarta bra att ha saker också 😁.

Jag blev missnöjd med mitt halsband från valleydogs. Hade mätt alldeles för tight så det var väldigt litet och krångligt att trä på samt att jag inte tycker att trycket blev som jag ville och färgerna lite off. Helt och hållet mitt fel.

Köpte koppel i biothane från Ernst and Friends och blev jättenöjd så nu beställer jag ett halvstryp med tryck i biothane därifrån istället. Denna gång i lite större storlek 😝

Paanikshoppade ett litet täcke till ena hunden igår. Ett underställstäcke typ då det är för jäkla kallt nu på morgonen och jag vågar inte ha dem lösa i skogen just nu så hon håller inte värmen på samma sätt. Funderar på att invester aen till den andra hunden också att ha i höst sen. Denna fast grå
feel-active-salla-koiran-pusero-meleerattu-ruskea-az-ae.jpg
Åh jag har kikat på samma :D återkom gärna med vad du tycker om det!

Paanikshoppade ett litet täcke till ena hunden igår. Ett underställstäcke typ då det är för jäkla kallt nu på morgonen och jag vågar inte ha dem lösa i skogen just nu så hon håller inte värmen på samma sätt. Funderar på att invester aen till den andra hunden också att ha i höst sen. Denna fast grå
feel-active-salla-koiran-pusero-meleerattu-ruskea-az-ae.jpg
Är den med typ teddyfoder på insidan? Jag har ett sådant till mina som jag köpte begagnat. Väldigt varmt och trevligt. Men, herrejösses vad materialet på utsidan är känsligt! Minsta frö som fastnar, eller kardborre från något annat täcke eller vad som, och det blir som revor i tyget och blir snabbt noppigt och skitfult. Tyvärr. För jag gillar verkligen den tröjan annars.

Jag blev missnöjd med mitt halsband från valleydogs. Hade mätt alldeles för tight så det var väldigt litet och krångligt att trä på samt att jag inte tycker att trycket blev som jag ville och färgerna lite off. Helt och hållet mitt fel.

Köpte koppel i biothane från Ernst and Friends och blev jättenöjd så nu beställer jag ett halvstryp med tryck i biothane därifrån istället. Denna gång i lite större storlek 😝
Jag gjorde tvärt om! Tänkte inte på att ringarna till kedjan skulle lägga på lite på halsbandet. Tyckte jag mätte så bra men det känns lite löst. Jag hoppas att hon växer i det så det slipper kännas som att hon kan ta sig ur 😅

Åh jag har kikat på samma :D återkom gärna med vad du tycker om det!
BRY DIG INTE OM MIN KOMMENTAR!!

Trodde det var detta jag köpte på ålats fast i en annan färg. Beställde ett nytt kommmer in i butiken och detta är mycket tjockare än det jag köpte. Såg jättetrevligt ut och är av samma märke som det jag köpte men mitt är mycket tunnare mer som ett underställ. Det som är på bild hat fodring i sig.

täcke.webp

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 022
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 545
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 041
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 505
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka