Frank fick en försenad födelsedagspresent av mina föräldrar, en tweedjacka.
Pappa vill nog mest att hunden ska matcha honom när de är hundvakter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken fin! Vet du var han köpte den?Frank fick en försenad födelsedagspresent av mina föräldrar, en tweedjacka.
Köp möbeltassar.Någon som vet om det finns extra "tassar" till matskålen som heter Eat slow Liv longer? Har bara två kvar på skålen, resten har försvunnit under mystiska omständigheter... .
Får nog bli så. Tänkte kolla om någon visste om det fanns sådana man får med att köpa då jag gissar att klistret på möbeltassarna kommer att slitas ganska fort om de ska tas av varje gång skålen diskas i maskin. Blir väl handdisk i värsta fallKöp möbeltassar.
Jag köpte förr fönstertätning på rulle som anti-glid Dom brukar vara delade i två remsor och bara att dra isär så man har en smal gummilist att sätta runt hela underkanten på skålen Brukar hålla väldigt länge. Har dock aldrig maskindiskat skålarFår nog bli så. Tänkte kolla om någon visste om det fanns sådana man får med att köpa då jag gissar att klistret på möbeltassarna kommer att slitas ganska fort om de ska tas av varje gång skålen diskas i maskin. Blir väl handdisk i värsta fall
Dogmania kan säkerligen beställa hem den i rätt storlek om du vill ha svart/orangeNågon som vill hjälpa till med färgval?
Har beslutsångest, ska köpa en ny Zero Dc Shorter då Lucifer växt ur sin, men vilken färg ska jag välja? Army, blå/gul (sverigefärger då) eller grön/gul? Eller kanske ngn helt annan färg? Han är black & tan-färgad. Hade helst velat ha svart/orange men den färgen finns inte i hans storlek någonstans.
Ah smart, då ska jag maila dit. Hade inte tänkt så långtDogmania kan säkerligen beställa hem den i rätt storlek om du vill ha svart/orange
Ah smart, då ska jag maila dit. Hade inte tänkt så långt
Jag har en sånhär till 3 eurasierOkej, ge mig tips!
Om jag får hem en valp i Maj så kommer jag behöva uppdatera mitt 'gear' när vi drar ut på tävling.
En tygbur stor nog för två hundar på ca 50cm.
Någon form av ihopfällbart staket?
Silvershade-dukar.
Några tips om vart jag hittar bra och prisvärda grejer?
Är den lätt att ställa upp?Jag har en sånhär till 3 eurasier
Visa bifogad fil 13550 från 4dogs,se
Ja det går fort Lite krångligare att fälla ihop men det följer med en beskrivning och efter att ha kollat på den de första gångerna så går det numera smidigt ocksåÄr den lätt att ställa upp?
Jag kommer säkert vara bortskämd för den jag har är SÅ himla enkelJa det går fort Lite krångligare att fälla ihop men det följer med en beskrivning och efter att ha kollat på den de första gångerna så går det numera smidigt också
Men hur söt? Vart får man tag på en sådan?Shoppade den här till mig och Minn idag