Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 597
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

KL

Shoppat ett par tråkiga men välbehövliga grejor till mitt nya jobb (som har ordentligt strikt klädkod):

47429900001_m_50559b7dddf2b370320021c2.jpg

m3111a04b-80211_50559be59606ee64f7ce82d3.jpg

Ja jättesnygg! Så skönt med en stor slapp skjorta också, lite slackerstil men ändå fint :D

Har btw också börjat prenumerera på glossybox nu, verkar ju hur bra som helst! Hoppas den kommer snabbt:D

Haha, tack :D.

Känns lite udda att jag som spenderar majoriteten av min tid numera i antingen mjukisbyxor eller ridkläder ska börja springa runt i kostym! :eek: Men jag ser jättemycket fram emot det, välbehövlig förändring!

Grattis! Vad har du fått för jobb? :)

Tack! Jag är anställd av bemanningsföretag men ska jobba för Svenska Mässans räkning i Göteborg, mässvärdinna/sitta i kassan. :)

Vad roligt! Hoppas du kommer trivas :)

Får de godkänt alltså? :D

Jag har letat efter ett par som funkar både om man vill vara lite mer uppklädd till vardags och för en utekväll nu till hösten och vintern. De här var liksom lagom tuffa, men ändå nätta. Ska bara checka så att jag kan gå i dem utan att se ut som hej kom och hjälp mig - de är ganska höga i mina mått mätt:angel:

Eftersom min gamla höstjacka blivit uppäten (eller nått) under sommaren fick det bli en ny. Lite tråkig kanske, men sjukt snygg och användbar! :laugh:

254926238

ja men absolut, de fungerar i både och :)

knapp
lite nytt in på fronten igen...
691179-0001_1

101383-0912_1

396425-0046_1

och vafan, jag har ju sjuttiotusen stickade tröjor, jag behöver inte fler :eek: :love:

KL

Har shoppat mängder denna vecka! ;) Ska försöka orka fota senare i flyttkaoset :D

KL

Försöker bestämma mig för om jag verkligen behöver ett par congacsfärgade stövlar eller inte. Lutar absolut åt att jag behöver dem... :angel:

Om jag säger till dig att du behöver dem, säger du då till mig att jag behöver ett par bruna jodphurs att ha till vardags?

:angel:

Självklart behöver du det!! :D

Funderar även på att börja prenumerera på Glossybox. Jag har ju faktiskt börjat jobba. Är man inte värd det då? :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
763
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
347
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 940
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Husvagnsrenovering
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Roliga saker som barn säger

Hund, Katt, Andra Djur