Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Du vill alltså åt paketet är det inte bättre att lägga 150 kr (eller vad det nu kostar) varje månad på att köpa något lyxig liten skönhets/hudvårdsprodukt då som du egentligen inte behöver men vill ha? Skickar du efter så blir det ju dessutom ett paket på posten.
Och jag vill se länk på stövlarna som jag uppenbarligen anser att du behöver köpa!
Fast åh, jag tycker ju att det är roligt med massa grejer jag aldrig hade kommit på tanken att köpa själv typ. Plus att det ju blir en överraskning vad det är. Höhö. äh. Jag får se.
Stövlarna hade jag gärna länkat, men jag är i skrivande stund lite osäker på vilka det är. Haha.
Älskade dem så fort jag såg dem på Scorett, men när jag försökte visa dem för min Scorettjobbande vän så blev jag osäker.
Tror inte jag hinner, när jag tänker efter. Tenta ska skrivas, två lektioner ska jag närvara på, häst ska ridas och så borde jag springa med.
Jaja. Återkommer när(om?) stövlarna är i min ägo.
Samt fortfarande mycket sugen på Glossybox. Någon som testat?
Vafan, det var inte så dyrt med Glossybox ändå. Blev lite sugen när jag såg vissa av märkena. Man kanske skulle testa 3 månader och se hur kul det är (och om inte annat så kan man ju skänka lite prylar till nära och kära).
Jag behöll skorna Knatade runt på stan halva dagen i dem och kände mig galet snygg Trodde inte att jag skulle fixa att gå i dem så mycket och så länge, men det gick bra! Helt klart helgens kap för min del
Klart att du ska ha bruna jodphurs, det är det trendigaste man kan ha just nu!! (ja, jag köpte ett par nyligen) Jättesköna;-)
Och Sleepan, det ÄR livsnödvändigt med cognacsfärgade stövlar! Mycket snygga bägge paren Jag önskar att jag visste hur man bar upp ett par stövlar, det är så himla snyggt! Slå till
Kropp & Själ
Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar.
När dagstidningen kom i pappersformat...
Juridik & Ekonomi
skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation.
Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Hundavel & Ras Jag har collie(korthår) och även om det fortfarande finns problem med mentaliteten i rasen har det kommit ett utmärkt verktyg för både...