Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 597
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Jag gillar idén, men är själv några proukter trogen och upplever att hy och hår mår bäst om jag inte byter för mycket. Så där faller det för mig.

Och du behöver stövlarna, definitivt!

Ja men bara det där att få paket varje månad liksom? Verkar ju supertrevligt. :p

Och jaa, jag tror jag behöver stövlarna. Ska ta med mamsen som smakråd på onsdag om hon kommer hit.
De är liksom lite föööör dyra. Men, ack så fina.

Du vill alltså åt paketet :p är det inte bättre att lägga 150 kr (eller vad det nu kostar) varje månad på att köpa något lyxig liten skönhets/hudvårdsprodukt då som du egentligen inte behöver men vill ha? Skickar du efter så blir det ju dessutom ett paket på posten.

Och jag vill se länk på stövlarna som jag uppenbarligen anser att du behöver köpa!

Fast åh, jag tycker ju att det är roligt med massa grejer jag aldrig hade kommit på tanken att köpa själv typ. Plus att det ju blir en överraskning vad det är. Höhö. :D äh. Jag får se.

Stövlarna hade jag gärna länkat, men jag är i skrivande stund lite osäker på vilka det är. Haha.
Älskade dem så fort jag såg dem på Scorett, men när jag försökte visa dem för min Scorettjobbande vän så blev jag osäker.

Kan varit dessa:

1012531-01.jpg

eller dessa:

1012528-01.jpg

Piffen: Men, visst är det väl det?! :D Menar detta!

Fast då jag nyligen köpt skor som var dyrare än stövlarna, så säger jag att stövlarna inte är sååååå dyra, så köp! :angel::D

Men jag bara gör ju aaaav med mina pengar. Hua. Men, jag får väl jobba lite mer då då. :p

Haha, okej då. Du har typ övertalat mig. Funderar på om jag vågar vänta till onsdag eller om jag måste åka och köpa dem innan dess....?
:p

Tror inte jag hinner, när jag tänker efter. Tenta ska skrivas, två lektioner ska jag närvara på, häst ska ridas och så borde jag springa med.
Jaja. Återkommer när(om?) stövlarna är i min ägo. :D

Samt fortfarande mycket sugen på Glossybox. Någon som testat?

Vafan, det var inte så dyrt med Glossybox ändå. Blev lite sugen när jag såg vissa av märkena. Man kanske skulle testa 3 månader och se hur kul det är (och om inte annat så kan man ju skänka lite prylar till nära och kära).

Höhö, sa ju det jöö! Ska hia mig tills CSN trillar in på kontot iaf. :D

Sockerbit: Kul! Hoppas du blir nöjd :)

Denna ska jag eventuellt shoppa! (Men den är dyyyr!) Därför behöver jag er hjälp :D Hiss eller inte?

vr_124128822.jpg

Oj, alla bilder kom visst med! Kappan syftar jag på då.

Assnygga tröjor! Den vita i mitten var särskilt :d

Jag behöll skorna:D Knatade runt på stan halva dagen i dem och kände mig galet snygg:p Trodde inte att jag skulle fixa att gå i dem så mycket och så länge, men det gick bra! Helt klart helgens kap för min del :)

Klart att du ska ha bruna jodphurs, det är det trendigaste man kan ha just nu!! (ja, jag köpte ett par nyligen:angel:) Jättesköna;-)

Och Sleepan, det ÄR livsnödvändigt med cognacsfärgade stövlar! Mycket snygga bägge paren:) Jag önskar att jag visste hur man bar upp ett par stövlar, det är så himla snyggt! Slå till :laugh:

Tänkte väl det. :D Kommer vara en mycket fin belöning för att jag skriver hemtenta... :angel:

Härligt att skorna var så bra! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
763
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
346
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 940
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka