Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 600
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Kan svara dig. Skorna är Acne. Modellen heter Track.
Finns typ 100 kopior också men originalen är Acne.

Klick sa det. Fårskinnsfodrade vinterskor. :)

1356a.jpg

KL

Shoppat så det räcker för denna månaden. Huuu, så dyrt det är att köpa stövlar(och presentkort på löparskor till pojkvännen...)

Efter mycket velande blev det de här stövlarna ändå, plus skokräm & inpregnering så de håller sig fina :)
1012528-01.jpg

Blev ett par gröna brallor med. :D (får se om jag kommer i dem igen, fick kämpa som ett djur på VeroModa. :p)
10074142_PONDEROSAPINE_001_ProductLarge.jpg

Snygga grejer! Har lite dille på färgade byxor, har ju mina röda nu och älskar nyanserna i höst! Ska nog in och göra en räd på stan så snart jag har tid..! :d

Suck. Smörjde nyss in stövlarna för att sen kunna impregnera dem och hittade svarta streck på den ena.
Orkar man ens reklamera det här?

74789E50-E732-4BFF-943F-41B5BDFA5D16-16468-00000F8D769CDF30.jpg

Det är ju inte mycket, meeen - jag vill ju att det ska vara felfritt när jag köper nya grejer...

Jag hade absolut inte orkat. :p Visst vill man att det ska vara felfritt men det där var ju bara en bagatell ;) Dessutom är det ju ändå på insidan? och då spelar det ännu mindre roll.

*kl*

Blev tillslut tvungen att investera i denna kjol

60a77fcc089711e2b95b22000a1fab39_7.jpg

Jo just denna kappa också i siden (den har fina draperingar i ryggen)

transparent.gif

Senast ändrad av en moderator:

Det är 2010-kollektionen ja, och njää, snarare så att de få exemplar som finns att få tag på säljs lika dyrt som originalpriset :p

Men det blev inget köp, den var alldeles för urringad :)

Det gick en på tradera för under tusenlappen rätt nyligt!
Har du kollat på Idas AW12? Finns i vanlig ordning massa kappor i den modellen du gillade (med lite varierande kragar) :)

Visst är det en bagatell, men man vill ju ändå att nya grejer ska vara fina :)
Och byta hade inte varit särskilt jobbigt med tanke på att jag bor 8 min bort med spårvagn när jag är hos pojkvännen :)
Men nä, jag sket i det. Som sagt lär jag inte tänka mycket på det då det är på insidan...

KL

Denna jacka köpte jag igår, gått och suktat efter länge :love:
http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2012/J01%2001410%2009090%2036%200260%209.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&set=key[type],value[STILL_LIFE_FRONT]&call=url[file:/product/large]

Denna fast i lila, svårt att hitta bh när man är storbystad
http://demandware.edgesuite.net/aaf...77652402/products/listing/10118166_00GO_1.jpg

Fick reda på att jag jag blir skickad till europa nästa vecka, och eftersom att jag bara har högklackat och ballerinaskor i min garderob här så var det bara att dra ut på en liten shoppingrunda...

hmprod

Inte världens snyggaste, men det blir en kort visist (inte ens en vecka) och de var billiga. Helt klart bättre än att gå runt i ballerinaskor när det är tio grader ute :angel:

Senast ändrad:

Är inte ett sånt där jättestort fan av materialet på hälen (ormskinnsimitation), men har helt klart sett (och haft, det ska erkännas!) värre skor ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
763
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
893
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
352
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 944
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka