Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 631
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

åååååh de där var ju asfräna!!! de ser inte ut att gå sönder så lätt heller. fan att jag ska vara fattig.

Ang. vinterjackor. Jag har en Boomerang Alexandra. Jättevarm, klarade mig fint i -30 grader med den :D Inte jordens snyggaste, men men. Osmickrande bild på den, det gick inte att ta bilden från boomerang.se:
10058866_h1.jpg

(Idag skulle jag väl inte köpa dun, men nu när jag ändå äger den så kan jag ju lika gärna använda den.)

Sen har jag en skidjacka från Lundhags också. Visserligen svart, så det är inte så avslöjande att det är en skidjacka (har en vit precis likadan till skidåkning :D). En ovana jag har sen jag bodde i Åre, att springa runt i skidjacka jämt. Det är i alla fall väldigt praktiskt när man ska cykla eller gå långt i skitväder.

*kl*
Dessa vart mina idag. Akutköp då de jag egentligen siktat in mig på var slut i hela landet :crazy: Men jag e rätt nöjd :)
t_p_detail

Jag tycker också den är snygg! Vill man inte visa armarna kan man ha handskar också, såna där långa fina... Fast det kanske är lite för uppklätt för tillställningen?

Och rött är alltid läckert!

KL.
Beställde hem ett nytt objektiv idag.

304372_509028479606ee54ba9ec076.jpg

Tamron AF 70-300mm F/4,0-5,6 Di Macro

Sen fick jag hem rumpboken igår :D

002_508fe956ddf2b3736f001545.jpg

Åh så fin! :)

KL

Fick min första Glossybox idag. Tjohoo!
Inte 100% nöjd, men helt okej :)

Fick också min glossybox idag, min andra, inte helt nöjd än så länge..

Love&Toast showergel
Lenson Adore - färgade månadslinser (fick dock blå - är brunögd, så de ska bytas. Ska även kolla om man kan få dem med styrka...)
Nails Inc Nagellack (rosa färg som jag inte gillade :p)
Brilliant Smile Munskölj som ska lösa upp missfärgningar och motverka ilningar
Beautybird Handtvål

Du då? :)

Byta linserna? Hur då?

Jag fick också Love & Toast, nagellacket (mörklila), Brilliant Smile munskölj (fick tandkrämen i förrförra boxen), tvålen och en mascara från Bareminerals.

Man kunde byta via Lenson tydligen, så jag ska kontakta dem imorgon tänkte jag :)

Jaha! :)
Tänkte om du trodde att det gick att byta sakerna via Glossybox - vilket inte går. ;) Men då vet jag. :)

Haha, närå. :) Man fick med ett papper i boxen med info om linserna. Annars hade det blivit ett jävla bytande för de stackarna, om man hade kunnat byta via dem, haha.

Haha, verkligen! De har väl fullt upp redan som det är... Lådorna skickas ut så sent! Oktoberlådan kom ju som tur i oktober för en gångs skull!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
773
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
967
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 989
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka