Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 631
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Och åh, alltså. Chokladen. Haha.
Så jävla god. Tur att jag ska iväg och träna nu... :angel:

Jag var förvisso väldigt nöjd med mitt paket :) Förutom nagellacket som var en brunaktig nyans..

Fick annars också tvålen och munsköljen. Sedan fick jag ett mini-kit från dermalogica (eller dermatologica?) men ansiktsrengöring, återfuktning och mjukgörande. Grymt!

Fick också balsam från Aussie, som jag verkligen tycker om :D

KL

Kan ni bidra med tips, månne?

Jag behöver en svart, strikt pennkjol som måste vara typ knälång, eller något lite kortare. Den måste vara helsvart, inte kritstreck eller liknande.
Nån med förslag?
:)

//Numera kostymnisse

Fick också ett jäkla brunt fult lack i min... samma sak förra gången. Känns som de använder de gräsligt fula lacken som utfyllnad i boxen :grin:

Härligt att du var så nöjd! Och Aussie är nice! Tyvärr verkar inte mitt hår funka riktigt på det, för det blir så jävla trassligt av schampot. Fint av balsam och inpackning dock, men jag tappar så jävla mycket hår när schampot trasslar till det. :p

Glömde berätta vad jag fick i boxen i övrigt... ;)
Munskölj
Tvål
Det gräsliga lacket
BB-cream från Garnier
Inpackning från Aussie

Inte jätteimponerad av månadens box, tyvärr :grin:

Men pris, svansson, pris?

Glömde tillägga att den typ helst ska vara gratis. Eller så nära det går.

Jag fick också glossyboxen idag!
Väldigt nöjd med innehållet:)

Jag fick duschcremen från Love&Toast, tvålen från ?? som jag tyckte luktade himla gott, ett rött nagellack från Nails inc, munsköljen från Brilliantsmile och Garniers BB-creme(:love: ). I fullstorlek dessutom. Och chokladen var ju inte fy skam;)

Lord-vänligt pris tyckte jag nog att det var på iaf någon. Så att eh, mellan 300 och 600 typ. Inte gratis men inte en hel månadslön heller :D

Tror jag ångrar mig gällande nagellacket! Det var inte så dumt på. :)
Tyvärr är jag rätt kass på att måla så det blev lite...kladdigt. :angel:
Får nog försöka ta bort det värsta med tops imorn, haha :)

137311_001.jpg

Köpte ett par såna här igår! Fast svarta och vita. Sjukt sköna och rätt söta. Så inte min stil men vafan.

Åhå, du har god smak uppenbarligen! (det visste jag redan :D)

mina kostade bara 399 :) tråkigare med svarta och vita än rosa/lila men de är söta och lite tuffa faktiskt tycker jag :)

Yes, var på Stadium :) Jag knep de sista 37orna :D

Åh. Vill till Stadium! Kanske får ta en sväng dig idag.... :angel:
Förhoppningsvis är det rea i Växjö med!

kl

Fick också min första Glossybox igår. Fick:
Duschcremen som luktade jättegott, tvålen, linser som jag inte är så nöjd med. Använder linser till vardags och tror inte heller att färgade linser är något för mig då jag har så mörka ögon redan. Tror inte det gör någon skillnad. Sen fick jag naggellacket i en ful grå nyans samt munsköljet.

Inte 100% nöjd, men ska nog fortsätta nästa månad också!

Jag ska kolla om linserna går att få med styrka! :)
Och testa nagellacket är mitt tips! Mitt var finare på. :) dock inte samma färg som du, men prova :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
773
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
967
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 984
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka