Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 633
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

kl

Klickade nyss hem den här:
serendipia-1337174683-1200010mulj02_50d06a6eddf2b3712e0012ce.jpg

Fin! Snubblade också in på deras webbshop förut via niotillfem och hittade en underbart söt klänning, var så nära på att köpa men insåg sedan att jag inte hade några riktiga belägg för det och inte orkade gissa storlek och få fel.

Jag hittade också sidan via hennes blogg ;)
Var bra att det stod längden på modellen och vilken storlek hon hade på kläderna på bilden - så blev de lättare att hitta storlek till sig själv :)

Det finns nog lite överallt, jag köpte mitt på NK men har sett det i flera olika webbshoppar också.
Färgen heter Across the universe, märket är Deborah Lippmann :)

Samsung Galaxy Tab 2 10.1. Innan jag åkte till affären velade jag mellan den och Nexus 7, men när jag stod och testade lite så kändes 7:an alldeles för liten. Hittills, efter några timmars lek, är jag väldigt nöjd. :D

Kul! :)

När skulle den ha kommit? Mina grejer från Asos skulle ha kommit igår och jag har inte sett skymten av dem än.

Ah, då kom den också lite sent då.

Hoppas hoppas jag får mina saker den här veckan...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
774
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 008
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka