Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 633
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Kissar också ofta, det blir ett jävla meck att kränga av sig overallen ;) Har varit till läkaren och dom tyckte i princip att jag var dum i huvudet och inte skulle dricka något efter kl 17... Tack för den hjälpen!

De där är från Vero Moda, va? Jag tror det är den övre som jag var väldigt nära att köpa (fast i marinblått). Enda anledningen till att jag inte köpte den var för att jag ville ha en längre jacka, men den var snygg och satt bra.

Ja precis. Jag ville egentligen också ha en lite längre jacka men som sagt så hittar jag aldrig det jag vill ha och jag måste ha en jacka nuuu :)

Beställde den nedre :D

*kl*

Beställt en klänning som tillsammans med glittriga strumpbyxor och nåt halsband eller annat smycke ska bäras på julafton:

image1xl.jpg

Priset var det bästa, inte ens 300 pix. :D

KL

Har bestämt mig för en resa i februari så nu jävlar behövs en fin bikini :D Har redan en urtjusig överdel som ska matchas med någon av de följande underdelarna:

image1xl.jpg

image2xl.jpg

image1xl.jpg

Thank god för Asos som säljer bikinis året runt och till snorfina priser :) Fick fem bikiniunderdelar (köpte de två första i två storlekar för säkerhets skull) för 280 spänn typ :D

Ja, jag tyckte att de var söta :) Den första är ju trist som fan men matchar min överdel rätt bra. Hoppas nån passar bara, beställde i UK 8 och 10 och har ingen som helst aning om hur stor min kropp egentligen är. Oh well.

Jag ska till Västafrika! Definitivt Senegal, och så kanske till Gambia eller Guinea eller nåt annat ställe också :) Blir bara borta i tre veckor förmodligen men det ska bli underbart!

edit. eller ja, förutsatt att jag får ledigt då :p har säkert jinxat det nu genom att köpa bikini :p

Senast ändrad av en moderator:

Jag tror inte du är en 10a iaf! Så 8an sitter säkert som en smäck :)

Låter som en grym resa! Ska hålla tummarna allt jag kan för att du får ledigt!
Dessutom röstar jag för den där Växjötrippen i vår med... :D

Ja, hoppas det! Jag kommer väl in i irriterat-tråden annars och gnäller ;) :D Och tack för tumhållning, det kan behövas med tanke på hur mycket vi har att göra under vintern.

Jaaaa, växjötripp vore nåt det! :D

Och jaa, grym resa verkligen! Häng med bästa kompisen, gå runt i fab bikini på stranden, drinkar på takterassen, spana på snygga libaneser, äta frukt och gå på marknader. ÅH.

Köpte också de där "lucky" inte för att det stämmer direkt, men kan ju hoppas jag får lite tur med dem på;)

Detta har säkert frågats ca en miljon gånger förr, men hur funkar det att beställa från ASOS till Sverige? Tull? Frakt? Leveranstid? Annat att tänka på?

//Outbildad

Detta har säkert frågats ca en miljon gånger förr, men hur funkar det att beställa från ASOS till Sverige? Tull? Frakt? Leveranstid? Annat att tänka på?

//Outbildad

Det funkar grymt bra att beställa från dem! Det är brittiskt så ingen tull, frakten tar ca 5 dagar och är gratis. Jag föredrar dem framför krångliga HM alla gånger!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
774
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 003
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur