Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 633
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Ah. Belöningar är mycket bra!
Min belöning efter morgondagens tenta blir att shoppa mat, haha.
Eventuellt något fint på stan också... :angel:

Vi har köpt nya mattor och burkar till tvättmedlet.
Bilder kommer när grejerna gör det :p

Men vi köpte mattorna för dyrare pris än vi behövt.
Bara ett kort tag efter kom jotexkatalogen med rea på just dem mattor vi hade köpt :p typiskt

Jag har köpt ett vädigt coolt fat :D

1000002367261.jpg

Visste inte riktigt vad jag skulle ha i så jag pluttade ner några av mina foton som ligger och dräller:

20130104_211559_zpsc1e6e416.jpg

(visste också att ni såklart ville ha se lite av mitt finger i närbild så jag såg till att få med det på bilden)

Eller hur! Lite galet men jag gillar det :D

Yes! Bara 199 spänn dessutom - som hittat!

Tyckte jag kände igen mönstret, min syster köpte glasunderlägg med samma mönster, jättesnygga! :)

Jag köpte samma underlägg :D

Ja, och den turkosa färgen är så fin! Och sjukt bra ställe att ha fotona på, som annars bara ligger och dräller, tills jag fått tummen ur och köpt ett album. Men vad ska jag i där sen?

hahaha ja, det kanske vore nåt! :D

*kl*

Shoppade lite på H&M häromdagen. Lite rea och lite vanligt och lite rabattcheckar så blev det inte så dyrt.

hmprod

hmprod

hmprod

hmprod

hmprod

hmprod

hmprod

hmprod

(Och så har jag köpt kurslitteratur för 3600 kr, men förutom en femhundring får jag tillbaka allt av facket).

Åh byxor! Behöver verkligen... Satt de bra? Tycker att jag har lite samma kroppsform som du och har alltid svårt att hitta byxor (men det är nog mest för jag aldrig orkar leta egentligen) :p De sista jeansen var jättefina. Vad heter modellen? Om du vet det... Såg lagom höga ut i midjan!

Har inte fått hem grejerna än, får rapportera i början av nästa vecka. :)

Jeansen är de enda jeansen i "straight" modell som finns på H&M:s hemsida. Har ett par sedan tidigare som dock är för stora nu, tycker väldigt mycket om dem, inte minst för att de är lite högre i midjan.

Åh, älskar!

Jag har Loréal Intense Repair när det gäller schampoo & inpackning, Absolute Repair på balsamet.
Funderar på att testa Absolute Repair på schampoo & inpackning när det jag har är slut - men vet inte vilket som passar mitt hår bäst. :p

Åh, älskar!

Jag har Loréal Intense Repair när det gäller schampoo & inpackning, Absolute Repair på balsamet.
Funderar på att testa Absolute Repair på schampoo & inpackning när det jag har är slut - men vet inte vilket som passar mitt hår bäst. :p

Det var min frisör som sa till mig att jag ska ha Absolute repair för att jag har känslig hårbotten. Egentligen tyckte hon att jag med min hårkvalitet (skadad efter blekning sedan innan och mkt torrt) skulle haft Intense repair men den ska tydligen vara lite värre för känslig hårbotten så den skulle jag inte ta just p.g.a det. Jag har ganska så känslig hårbotten. Jag tål t ex inte den rosa (color nånting) alls utan kliar sönder hårbotten när jag använt den men absolut repair tål jag och mitt hår mår mkt bra med det :)
Enligt min frisör är Intense repair ännu mer vårdande för risigt och torrt hår än vad Absolut repair är men som sagt, starkare för hårbotten.

Sen älskar jag också oljan från Rusk, gör håret sååå mjukt och glansigt :)

Ah, då ska jag nog hålla fast vid min Intense då, för jag har rätt torrt och skadat hår. :p

Fint att få lite info av någon som har bättre koll, tack! :D

Oljan kanske jag får kika på. :)

Ah, då ska jag nog hålla fast vid min Intense då, för jag har rätt torrt och skadat hår. :p

Fint att få lite info av någon som har bättre koll, tack! :D

Oljan kanske jag får kika på. :)

haha :D förmedlar bara vad min frisör sagt, jag utgår ju såklart från att hon har full koll :p

Ja, prova oljan, den är verkligen grym. Sedan jag började med arganolja har mitt hår börjat må så mkt bättre :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
776
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
972
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 044
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hur tycker du att din hund ser ut?
  • Uppdateringstråd 31
  • Kattbilder #10