Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 633
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

*kl*

En jumpsuit. Satt riktigt bra på mig (och jag har skärpet mer i midjan...)

kasa_silver.jpg

ÅÅH, snygg!!

delvis kl

Jag råkade köpa denna idag
DSC_5738-600.jpg

...och hämtade ut denna från Posten...
cloud-atlas-book-cover.jpg

...samt beställde denna
14293102-origpic-201769.jpg

Oj vad min plånbok fått slita denna månad... :p

Gud vilken fin!! Vad fick du ge för den? Jag vill också haaaaaaa!!

Har köpt den här sjalen från dagmar på rean! Den är nästan som en filt och hur härlig som helst :D. Morgonstund får (nästan) guld i mun...

Bild2013-01-11kl07473_zpse4c8f4d6.jpg

Plus de här sexiga böckerna

4708399o.jpg

miss%20p%20book%20cover%20with%20border.jpg

kl
Hämtade ut den här finingen idag :) Det roliga är att det är pojkmodell, storleken ska passa killar 10-12 år :D Ibland är det bra att vara liten, den satt perfekt!

ab60b1365c1711e2884a22000a9f1588_7.jpg

KL

Fick hem mitt paket från Nelly idag; tre bhar, ett par örhängen, ett par jeans, en t-tröja från cheap monday och ett transparent linne med fjärilar!

Lägger upp bilder i morgon, har ingen fungerande lampa och det är mörkt nu så kan inte fota :angel:

Sköna var de också! Fick dock åla in i dem och jag tänkte först "De här får jag nog använda när jag blivit av med mina tre bonuskilon" men jag hann inte mer än gå ut till bussen så hade de töjt sig alldeles lagom mycket. Stretchbrallor är ett jäkla härke, alltså.

Jag fick den faktiskt av designern mot att jag lovade att använda den under modeveckan! :bow:
Den kommer från Le Sthlm Syndrome

Vad är den där sista för något? :)

Det är sagt att den ska hjälpa till med hållningen, lära kroppen vilka muskler den ska använda och bygga dem för att få en bra hållning. Egentligen till för bara ridning men jag har fallit ur så himla mycket även på min "vanliga" hållning efter en skada så tänkte att det kunde vara värt att prova, var nedsatt med nästan 50% :)

Denna blus fick hänga med hem idag. Materialet är som tunt transparent "oljigt" skinn. Går inte återge på bild men den är sjukt cool!

aad3e3b05ced11e29a3e22000a1f90ce_7.jpg

BTW Sodan eftersom du numera har en Dagmar halsduk så osade jag dig just till Dagmars visning under MBFashionWeek!!! ;)
Call meeee!

Coolt!

Jag köpte en klänning igår, totalt onödigt egentligen men jag gillade den udda färgkombinationen. (Plus att jag är en sucker för siden :p)
VA307T_1.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
776
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 076
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka