Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 633
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Jag testade den där förra veckan. Ville verkligen ha den, men den är ju jättekort och jättebred så det blev inget köp. :(

Ja, lite så kände jag oxå, men jag beställde den, så kunde inte prova innan! Dock tyckte jag att den var ganska fin på ändå. Nu är jag ju visserligen inte speciellt bred, men ganska kort så den kanske passade mig haha :p
Dessutom tänkte jag ha den med en pälsväst eller odd molly lovely knit över, tror det hade varit snyggt!

Skönt att den passade! Synd att den inte var fem cm längre åtminstånde, då hade den inte varit en magtröja på mig. :( Jag som älskar volanger hade gärna köpt den i varje färg!

kl

Påslakan :D

hmprod

Haha! Skulle lätt äta havregryn i ett par månader om jag hittade nåt jag ville ha om jag var ensam. Det är dock inte förenligt med gott föräldraskap så jag låter bli. :D

Haha underbart :D

Jag kommer bli fattig som ren råtta efter 1 Mars så jag får väl se till att shoppa nu :angel:

Hämtade ut den här godbiten idag. Hur fin som helst, dock var den för stor :( Så får se om jag behåller den!

bild-1_510131439606ee0a879edb82.jpg

Men gud vad mycket snyggt folk köper! Påslakanen, koftan med rosetter, den där toppen från Matthew Williamson... Vill ha vill ha vill ha! Allt! Nu!

Själv inhandlade jag årets sommarklänning nu i veckan (januari är ju nästan sommar, right?) då en studentrabatt gjorde att skönheten var riktigt överkomlig i pris faktiskt. Hoppas hoppas bara att den sitter lika fint på mig som på modellen...:angel:

image1xl.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
776
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 103
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka