Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja, lite så kände jag oxå, men jag beställde den, så kunde inte prova innan! Dock tyckte jag att den var ganska fin på ändå. Nu är jag ju visserligen inte speciellt bred, men ganska kort så den kanske passade mig haha
Dessutom tänkte jag ha den med en pälsväst eller odd molly lovely knit över, tror det hade varit snyggt!
Skönt att den passade! Synd att den inte var fem cm längre åtminstånde, då hade den inte varit en magtröja på mig. Jag som älskar volanger hade gärna köpt den i varje färg!
Haha! Skulle lätt äta havregryn i ett par månader om jag hittade nåt jag ville ha om jag var ensam. Det är dock inte förenligt med gott föräldraskap så jag låter bli.
Men gud vad mycket snyggt folk köper! Påslakanen, koftan med rosetter, den där toppen från Matthew Williamson... Vill ha vill ha vill ha! Allt! Nu!
Själv inhandlade jag årets sommarklänning nu i veckan (januari är ju nästan sommar, right?) då en studentrabatt gjorde att skönheten var riktigt överkomlig i pris faktiskt. Hoppas hoppas bara att den sitter lika fint på mig som på modellen...
Kropp & Själ
Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar.
När dagstidningen kom i pappersformat...
Juridik & Ekonomi
skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation.
Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...