Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 633
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Den är från Olsson & Jensen, de har många återförsäljare i landet om man kikar på hemsidan. Denna köptes på Handplockat i Linköping.

KL

Blev en somrig jumpsuit från Hollister då min kompis hade 50 % personalrabatt. Har aldrig handlat något där innan då jag har ganska mycket emot hela deras koncept och oftast inte gillar deras kläder, men den här kändes faktiskt helt rätt! :)

imag1898_51058a369606ee5ac210c1ae.jpg

(och ja, jag ber om ursäkt för mitt stökiga studentrum i bakgrunden...:angel:)

*kl*

Panikshoppade dessa skor eftersom jag inbillade mig att jag inte hade ngt att ta på mig imorgon på fashion week.

b103c51c68bd11e2884a22000a9f1588_7.jpg

Och nu sitter jag i ett hav av kläder och skor och VET EJ VAD JAG SKA TA PÅ MIG IMORGON :confused:

Borde sätta igång och prova igenom hela garderoben. Natten är eeeeeh lång ;) Huvudsaken jag kommit fram till ngt innan första visningen börjar imorgon. Vore kanske ej ultimat att gå dit i duschmössa och morgonrock :angel:

*kl*

Denna stickade tröja i angora. Ignorera min sunkiga framtoning

a1ae9b1c66ee11e2a3d522000a9f13e2_7.jpg
Nämen gud vilken het tröjgrej!!! Usch vad jag vill lägga vantarna på den. Måste få vara papegoja, och fråga var den är ifrån? Själv köpte jag en stor tröja från monki för 100 spänn på rean som det stod "wash in wool-program på". den innehöll 10% av woolvaran......

KL
Har beställt hem lite allt möjligt på sista tiden, bland annat lite kläder och annat från H&M, Sort Denim och Vero Moda som dock inte dykt upp än så om det är något att ha återstår att se:
hmprod

hmprod

hmprod

(Kjolen)
10085990_WHITESWAN_342570_001_Main.jpg

(Blusen)

Lite begagnade böcker har jag också hittat:
trenter-1952-ristat-sten.jpg

omslag-r%C3%A4tt-430x573.jpg

9127131548.jpg

(Lånade bilder pga orkar inte vänta och ta bilder själv:p)

Klickade nyss hem dessa, som jag suktat efter i typ ett år :love:

15789.0.zoom.jpg

Sen klickade jag ner detta från HM också

(linnet)
hmprod

hmprod

Tänks!! Vet ej designern! Köpte den på Judits men de känns som feting fräsch kvalité! Har säkert haft tag som ramlat loss!

Denna jacka!

b62622f46a7211e2a47b22000a1f99e6_7.jpg

Har letat en petroleumgrön-ish kort fluffig jacka typ hur länge som helst men ej hittat pga mina specifika krav. Men finally!
Hoppas den passar men jag tror iaf färgen kommer bli en hit mot min bleka hy och röda hår

kl

Mina senaste shoppingförvärv.

Jessica Simpson vintage blossom.

nd.15198.jpg

Vantar från bondelid och även ett pannband i samma färg.

7862030_CHOCOLATE%2520TRUF._FRONT_450.png

Samt denna väskan från Missoni Lindex.

157681100_a568240e-e2f9-4823-a099-fb3f92359f17.jpg

Haha! Då skulle du se min skohylla, man skulle kunna tro att det är 20 olika människor med helt olika smak som bor här :angel:

Åh! Vill se bild på håret med den färgen sen! Sugen på att slänga i en sån i mitt hår nämligen...
Visserligen inte samma utgångsfärg som du, men jag kanske får ett hum om hur den kan bli på mig iaf... :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
778
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
974
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 103
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka