Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 640
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Haha, be inte om ursäkt! Jag tycker att det är kul. :D

Attans. Måste ju ha ett sånt för det här åbäket får ju inte plats i fickan när man springer direkt :p

Jag har faktiskt lyckats knöla ner min S3a i fickan på ridbyxorna, det trodde jag aldrig skulle vara möjligt :p Men i löparbyxor, njäää!

Haha, nä. Det blir nog tight! S4an är ju i princip lika stor så det blir nog svårt :p

Upptäckte dock att det hette typ "Sport case" så nu blir det ett sånt med :)

Ja det är väl den största nackdelen med de stora skärmarna! Men det är smidigt med sån-där-arm-grej :)

Jag är en samsung galaxy nerd utan dess like uppenbarligen.

Och inte åbäke - älskling heter det! ;)

Haha, min laddas fortfarande. Men jag gissar att den kommer vara min älskling inom kort. Har dock lite seperationsångest från min iphone just nu men, äh. :p

Jaulgreis: Tänkte att det var lika bra. Tanken är ju ändå att ha den i minst 2 år så. :)

Mm, har börjat springa med armband mycket på sista tiden då mina nya brallor inte har någon bra ficka att stoppa iphonen i...

KL

Så, nu har jag shoppat skärmskydd, två olika sorters "flippskal" och ett sportarmband. För 123 kronor. Höhö. :D

Det går bra ska du se! Och gillar du den inte kan du alltid återgå till din iphone och så skicka din nya till mig. Inga problem!

Joho!! Samsung är skräp, du kommer inte gilla den! Skicka skicka!

Jättefin!

Synd den är så stor bara, annars hade jag köpt den på studs.
Jag har minihänder och har svårt för tvåan som jag har nu. Jag hade ettan innan och den var perfekt i stl för mig.

Gillar Pariströjan :)
Kanske spanar in den nästa gång jag är på stan.

Älskar skorna!

Hur är dom att gå i?
Funkar dom för en som är ovan vid klack?
Hade det mycket innan så så ovan är jag inte men det är ett tag sedan jag gick i det. Tycker dom är superfina!

Mm, den är stor som fan! Haha. Tror det är en vanesak dock. Har knappt börjat använda den ännu då jag har ett tillfälligt nummer på den tills det flyttas över på tisdag. Så det är jag och min gamla iphone några dagar till. :p

Iphone är helt klart mer behändig men jag gillar android bättre.

Jag hoppas femman är mindre, det måste dom ju fattat att alla vill inte ha en megastor mobil.

Mm, den är verkligen ruskigt stor, haha.

Och jag tror med att jag kommer gillar Android - när jag väl lär mig! Ska trakassera mig bror hela vägen till Göteborg från Växjö imorgon med alla frågor jag har, haha.

kl

Jag har shoppat en ny sportbehå som sitter perfekt, inga hoppande bröst här inte! :D
UPGSH4490CYELLOW_xlarge_1.jpg

Frågar här eftersom min fråga tappades bort i Beachtråden - hur tycker du att dom är i storlekarna? :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
784
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
371
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 134
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31