Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Haha, min laddas fortfarande. Men jag gissar att den kommer vara min älskling inom kort. Har dock lite seperationsångest från min iphone just nu men, äh.
Jaulgreis: Tänkte att det var lika bra. Tanken är ju ändå att ha den i minst 2 år så.
Synd den är så stor bara, annars hade jag köpt den på studs.
Jag har minihänder och har svårt för tvåan som jag har nu. Jag hade ettan innan och den var perfekt i stl för mig.
Hur är dom att gå i?
Funkar dom för en som är ovan vid klack?
Hade det mycket innan så så ovan är jag inte men det är ett tag sedan jag gick i det. Tycker dom är superfina!
Mm, den är stor som fan! Haha. Tror det är en vanesak dock. Har knappt börjat använda den ännu då jag har ett tillfälligt nummer på den tills det flyttas över på tisdag. Så det är jag och min gamla iphone några dagar till.
Och jag tror med att jag kommer gillar Android - när jag väl lär mig! Ska trakassera mig bror hela vägen till Göteborg från Växjö imorgon med alla frågor jag har, haha.
Kropp & Själ
Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar.
När dagstidningen kom i pappersformat...
Juridik & Ekonomi
skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation.
Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Ekonomi & Juridik Selger nye Equestrian Stockholm ponni shabrak, gjorde en pakkepris på 1700 for 3 stykken (purple&gold, Royal navy og Mahogny Glimmer)...