Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 640
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Förlåt, jag såg inte att du frågat i beachtråden! Jg tycker storlekarna är normala. Har 70dd i vanliga behåar och tog en 70d i denna och den sitter jättebra:)

Vilka ögonfransar du har! Superfint!
Kletar mascaran aldrig av sig "upptill" om de slår i huden eller beror det på mascaran? Mina gör det jämnt

Men, hade helt missat ditt inlägg.
Tack!! De gör det om formulan på mascaran är för blöt, men jag tycker att det kladdar ännu mer under de undre fransarna. Den mascaran jag har mest nu är dock grym ur det avseendet, smetar inte av sig alls. Skönt att slippa hålla på att rätta till det hela tiden!

har blivit beautyberoende...

medium.jpg

nyx-nyx-soft-matte-lip-cream-amsterdam-72017-5d552.jpg

large.jpg

nyx-bronzer.png

TOOFACED_Glamour-To-Go-Image-copy.jpg

Depend+315.jpg

lånade bilder!

KL

Top från Primark:

20130519_214626_519944be9606ee5900cecefc.jpg

Klänning från Urban Outfitters:

5130461120006_Black_z1.jpg

Top från New Look:

277070912

Top från River Island:

636049_main

"Hårsmycke" från Forever 21:

57040519-03.jpg

En sådan här liten söt
sony-xperia-tipo.jpg

Min samsung Galaxy W bestämde sig för att ge upp, reparations kostnader på först 800 och sedan 350 var jag inte så sugen på att betala för att få den tillbaka. Har 6 månader kvar på abonomanget (innan jag kan skaffa en ny "ordentlig" mobil) så där för fick det bli en billig lite mobil. Klarar inte att inte har android! :o

Blev lite "wild and cracy" och införskaffade denna tee

77e80d56c24511e28a2e22000a1fbc67_7.jpg

Dock tämligen övertygad om att jag ändå kommer lyckas styla den i min stil (jag som skulle testa nåt nytt :p )

Jo och en randig enkel lång skjortklänning. Och en metallic scarves som jag knyter som turban

867ff328bf1211e2b3af22000a1fb856_7.jpg

Senast ändrad av en moderator:

*kl*

Okynnesshoppade lite igår som belöning för att terminens två sista tentor är skrivna.

0001678_430.jpeg

hmprod

Plus skjortan i blått också, en tunn stickad tröja i massor av färger, ett rött linne från Monki och en blå kjol med vita prickar från Monki samt en stor påse lösgodis :angel:

Jag letar efter en tunn stickad tröja i massor av färger, kan du berätta mer om den du köpte? :)

Den är randig fast färgerna "smälter in i varandra", pastellnyanser av regnbågens färger och det bästa... hos H&M för 75 kr på rea :D

Men åh det är ju sån jag vill ha.. dock kostar den jag hittade på Solo igår 399 kr och då fick det vara såhär dagarna innan löning :p 75 var ju väldigt överkomligt!

Älskar skorna!

Hur är dom att gå i?
Funkar dom för en som är ovan vid klack?
Hade det mycket innan så så ovan är jag inte men det är ett tag sedan jag gick i det. Tycker dom är superfina!

Jag tycker att dom är väldigt bekväma att gå i, de i läder är lite skönare än de med glitter. Allting går med lite träning ;)

=Loviiisa;15829075]Döläckra :love: Har spanat lite på modellen i vitt, men vågar inte riktigt pga glittret. Hur känns det kvalitétsmässigt, verkar det sitta fast ordentligt?

Glittret på mina sitter kvar än så länge iaf. Lite bortskavt längst ner på insidan men det är att dom festat ganska hårt, hah! Dock är dom stelare plus man behöver nog gå upp en storlek i dem. I mina lita spikes har jag två par strumpor i 37orna och i dessa har jag bara nylontrumpor, dom är trängre fram.

Åh vilka fina örhängen! Och skjortan ser också superfin ut!
Jag vill med shoppaaaa. Och äta lösgodis. Tror jag måste besöka 4-Gott nästa gång jag är i stan... :p

Den affären är LIVSFARLIG! Att låta mig gå in där är ungefär lika konstruktivt ur hälsosynpunkt som att ge mig nyckeln till Willy Wonkas chokladfabrik och be mig vakta den.

:angel:

Skjortorna är jag väldigt nöjd med, älskar den modeller och de här är i sval bomull som inte är sådär hysteriskt genomskinligt som alla andra överdelar är nu för tiden (don't get me wrong, jag gillar det genomskinliga ibland och har ett par sådana skjortor också... men det finns dagar när jag vill kunna klä på mig utan att valet av BH blir dagens viktigaste).

Senast ändrad:

Jag veeeet. De har så sinnessjukt gott godis. Puh. Tur jag inte ska till Götet förrän torsdag om en vecka, haha

KL

Såg ut som en fet 80-åring i kjolen så jag beställde en liten klänning istället! Nästan den här färgen och den är uuuuunderbar! Tog en XS men den är fortfarande för stor så jag ska lämna in den till min sömmerska imorgon. Kan inte fatta att de har så stora storlekar utan att ens skriva det! I alla fall, funtar på nude-klackar till och trooor att det ska bli bra (om det inte är hopplöst ute nuförtiden, har fan ingen koll känner jag).

leoni-dress-82178-b2a38.jpg

*knapplån*

Senaste jag har köpt är lite skor, en bikini, ett mobilskal och en BMW. :D

skopunkten_5193ae9addf2b3300623efb3.jpg

skorbikbok_519de6ed9606ee6c6338f638.jpg

bikini_519de6ec9606ee6c587439d4.jpg

5f0c55c8c31011e2be7722000a1cbc97_7.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
784
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
985
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
371
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 134
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31