Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 646
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

KL

Jag har också shoppat bikini jag! Hoppas bara få lite fint väder att använda den i...

636526_main

636527_main

Igår gnällde jag över att det är så svårt att hitta skor som är mer hållbart producerade. Idag sprang jag på ett par schyssta och bekväma skor i ekologisk bomull, vattenbaserat lim och naturligt gummi. :D

9778672435230.jpg

Hikingskor är det värre med. Ändå hittills supernöjd med detta köp. :love:

128330.jpg

Hittade en Morakniv för endast 99, tvungen att slå till!
images

Bilen är min egen, ingen produktbild därför kommer du inte till sidan där den är ifrån. ;)

Super! Nog det bästa skalet jag haft! Baksidan är helt hård och sidorna runt om är halvhårda, superskönt att hålla i!

Kan meddela att de dessutom är mycket sköna! Hittills iaf. ;) Jag är så kräsen med skor och köper nya först när de gamla faller sönder, i princip. Jätteglad att jag hittade dessa, hoppas DinSko fortsätter ta in dem (är väl inte ett märke, men en speciell produktlinje med ekologiska skor).

Vad kul! Alltid kul när man blir nöjd!

Jag är också sån att jag använder grejorna tills de går sönder. Har t ex två par converse-kopior just nu, varav det ena paret på något underligt sätt har blivit snea att gå med (asså det är väl rätt vanligt att man sliter dem snett, oftast vid hälen, iaf jag, men dessa är snea överallt^^) och det andra paret har börjat ta in vatten^^. Men de får hänga med ett tag till! De har iaf hållt mycket, mycket bättre än mina äkta converse, så...

//r

KL
Gick loss på IKEA och shoppade lite nytt
*sängkläder
*tavlor, tavelramar
*konsollen till hyllan
*sänglampan
pict6796_51a1fb8e9606ee78fbbe1501.jpg

*Duschstänger
*en massa lakan
*ett gäng krukor vita, rosa
*flamingokudden
balkongen_519fe398e087c36859d03bd7.jpg

Behövde en duschstång till, men det blev visst lite utemöbler också...
och ett olivträd+kruka
pict6792_51a1fcee9606ee79658cf8ee.jpg

pict6800_51a1fd17ddf2b3631247ca29.jpg

ÄLSKA fjärilstavlan! Är den från IKEA? Jag älskar älskar älskar konst och annat kul med fjärilar på. :D

Det där skalet är underbart, funderar på ett sådant själv! :d

Senast ändrad:

Tack så mycket alla:) Ja det har blivit lite av en hobby ;) Men det är extra kul när man äger lägenheten själv :)

Ja fjärilstavlan är IKEA, blev lite förälskad i den när jag såg den först :)
finns även två mindre motiv med en fjäril på varje.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
785
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
992
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
371
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 135
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V