Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 578
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Jag har x antal fågelbon ;)

Här är dagens fynd. Sidenblus från Diana Orving

orvingfram_199736392.jpg

orvingbak_199736484.jpg

KL

Eftersom mina gummistövlar började läcka in lera och mindre rent vatten under helgens vedklyvning klickade jag hem ett par nya idag från cdon(!). De hade någon slags kampanj med skor, kläder m.m.
pink_40-19186187-frntl.jpg

Jag har även nyligen köpt en tröja, en sån där som är stickad av tunt garn och med stora maskor, och ett par skor att ha till sommaren, men jag hittar inga internet-bilder och orkar inte fota själv :p

- vita låga converse.
- shorts
hmprod

- nudie jeans
productdetail.aspx

- randig vit blå tröja från esprit, ingen bild
- en scarf från tommy hilfiger, ingen bild

Fin kjol! Varifrån kommer den? Enligt bildegenskaperna verkade det vara HM men jag hittar den inte på deras hemsida..

KL

Trotsade mina fördomar och köpte för första gången något på Gina Tricot :D Beställde på nätet, så återstår att se om det är fina saker och om de passar! Svårt med shorts.

47326304301_m.jpg

47198900002_tn.jpg

45999552002_tn.jpg

Några av sista tidens "highlights" ;)
Har även shoppat ett superfint halsband (som jag tyvärr inte orkat fota av)

Skor Whyred (lånad bild, jag har beställt dom, väntar på leverans :d )

whyredskor_202621092.jpg

Lurvig jacka Rodebjer (sorry för ful iphonebild)

rodebjerlurv_202623321.jpg

Sidenblus från Anna Zander

moi-sensus_202623617.jpg

*kl

Har shoppat en hel del sista tiden... Får se om jag orkar fota ngt, men här är tre par skor som klickades hem idag! alla tre för den nätta summan av 444 kronor ;)
248908549D1

243074710D1

243063893

Och en klänning som känns ny, eftersom jag aldrig kunnat få på mig den innan. Har nog haft den i snart två år, och nu passar den! Strl s, se på fan, utan stretch och allt:D. Så den känns nyshoppad!
therese20124178.jpg

*Knapp*

Senaste:

Köpte endast underdelen, få se ifall jag även köper överdelen
hmprod

Kjolen
540500-0014

Lite nagellack:
208589-2846

208589-2843

210318-0076

*KL*

Väcker lite liv i tråden med mina nya inköp. Min ursnygga bikini från HM som jag beställde för en halv evighet sedan kom igår och den satt förjävla urgräsligt illa på mig. Storleksmässigt var den rätt men fy fan hur jag såg ut alltså :/ Så i panik inhandlade jag en annan idag - som jag kände mig mycket mer bekväm i och som jag tyckte var rätt tuff.

Köpte i alla fall den här underdelen från Stadium

129464_002.jpg

och den här överdelen från HM

hmprod

Är inte helt säker på att de går bra ihop så jag väntar på att min syster ska återkomma med ett utlåtande :D Min australiensiska svåger hävdar dock bestämt att de inte behöver matcha för i Australien (där det tydligen är vanligast att tjejer har shorts istället för små trosor, i alla fall där han kommer ifrån) kör man tydligen oftast omatchat. Får väl se vem jag lyssnar på i slutändan :D

Tycker generellt att HMs bikiniunderdelar är alldeles för små och så himla märklig passform så de här shortsen känns mycket mycket bättre för mig :)

Senast ändrad av en moderator:

Tycker generellt att HMs bikiniunderdela alldeles för små och så himla märklig passform så de här shortsen känns mycket mycket bättre för mig :)

AMEN TO THAT!

Gillar vekligen topen! Den där färgen gör sig så himla bra med den där bruna färgen jag inbillar mig att jag ska ha i juli (nämnde jag att jag är en mörkblond ginger? #missionimpossible) :angel:

Provade också den mörkblå bikinin (fast bara överdelen, så klart), och jag såg bara så förbannat dum ut i den! :( Åh. Besvikelsen.

niphredil: Den bikinitoppen var skitsnygg! Vill ha!

Åkte till London och råkade få med mig lite hem... Bland annat följande skor som jag föll direkt för:

22813981_large.jpg

Blev även ett par shorts, som känns riktigt snygga och användbara! (kostade dessutom bara ca 120 kronor, överkomligt!)

00042028-01.jpg

En kavaj fick också följa med hem, tyckte den var rolig/söt i ryggen:

00043175-01.jpg

Oooch så blev det ju såklart en kjol, eftersom jag aldrig kan åka någonstans utan att få med mig minst en sådan hem! :angel:

5120601450471_Red_l1.jpg

Något säger mig att jag får vänta med att shoppa ett tag nu... Typ, till jul eller så? :p

Klickat;
hmprod

+ likadan bikiniunderdel som Dreama beställt, återstår att se om passformen suger eller ej!

Köpt idag, kylväska med beskrivningen "stilig" ;) Sjukt billig och väldigt handy skulle väl jag säga hehe.
958030-jpg.jpg

+ röhnisch sportbh. Supernöjd!

Du, den där överdelen får brösten att se grymt snygga ut kan jag säga! Jag har alltid varit så skeptisk mot bandeauöverdelar men den där var grym!

Och lycka till med brännan hörrudu :D Jag tror på dig!

Menar du att du provade den blå virkade som jag beställde? Mina bröst såg helt fucked up ut i den alltså! Fattar inte varför, jag har typ standardbröst i standardstorlek (:D) och brukar aldrig ha svårt att hitta överdelar. Sjukt synd på en så snygg bikini men den gick fan inte att bära.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
760
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
341
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 879
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka