Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hade visst lite för bråttom när jag visade stövlarna i ett tidigare inlägg, när de väl kom var de för små och hade dessutom en annan färg än på bilden. Därför blev det en sväng till nejdens bästa skoaffär där de här stövlarna hade 30% rabatt:
Den köpte jag också för någon vecka sedan, fast i vitt. At the moment tumlar den runt i tvättmaskinen med solrosgul textilfärg så den blir gul istället
Kom hem från stan med denna idag. Från Rut mfl, på rea!! Är mycket mer vårgrön i verkligheten och sitter bättre på mig än på modellen
Jag föreställer mig att ni som hänger i den här tråden har koll.
När är det i allmänhet sommarrea? Min utomlandsboende syster kommer på besök i mitten av augusti och undrar om det är rea då. Baserat på vaga minnen från förra året så tror jag att så är fallet, men jag är ju inte alls säker. Vad säger ni? När börjar den och ungefär hur länge brukar den hålla på?
Fullt så illa tycker jag kanske inte att det är. Jag bor nära ett köpcentrum och tror mig registrera att det ibland är jätterea och ibland liten men däremellan passerar perioder där det bara finns enstaka specialerbjudanden som "15 procent rabatt på överdelar" i enstaka affärer. Problemet är bara att jag inte kommer ihåg när de större reorna är igång.
Haha. Okej då jag tror dock att jätterean på sommaren bör vara igång i augusti? Det brukar ju vara innan sommaren är helt slut så att det fortfarande ska kännas relevant att bunkra bikinis
kl*
Köpte ett par riiiiktigt korta shorts med hög midja. Tycker dem är snygga. Men vet inte om jag kommer känna mig bekväm med att visa så mycket ben så funderar på att lämna tillbaka dem.
Hahah bara en charmig bild, mina ben är inget att skryta med. Fulla med ärr och eftersom jag varit större innan så är huden/fettet som är kvar rätt slappt inte så snyggt.
Men tack!
Hittades på hm för 149:- därför kunde jag inte låta bli. Billigt och bra
Men de är så väldigt korta där bak. Täcker precis rumpan...
Jo helt klart en idé, så syns inte mina ärr och celuliter så mycket hahah
Men hittar inga strumpbyxor utan "överdel" alltså att dem är mörkare och kraftigare överdel. För eftersom shortsen är så korta lär ju kanten vid låren på strumpbyxorna synas
Hm, märkligt, jag har nästan bara sådana strumpbyxor där hela byxan är i samma tjocklek/nyans och det bara är en söm i grenen framifrån och bak.
Kollat på Lindex och Åhlens?
Kropp & Själ
Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar.
När dagstidningen kom i pappersformat...
Juridik & Ekonomi
skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation.
Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...