Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 583
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

+ Malin_L, Tack! Har jag drömt att det finns mossgröna? hittar bara äppelgröna på de sidorna..

Jamen titta - fler som tyckte överdelen var märklig!

Lätt bikinin det var fel på snarare än våra bröst. Och trosorna var verkligen minimala.

KL

Hade visst lite för bråttom när jag visade stövlarna i ett tidigare inlägg, när de väl kom var de för små och hade dessutom en annan färg än på bilden. Därför blev det en sväng till nejdens bästa skoaffär där de här stövlarna hade 30% rabatt:
Naisille-Red-Crocband-Jaunt%20Womens%20Boot-_10970_610_ALT110.jpg

Idag kom den här klänningen på posten:
479858-0495_5

Det har funnits mossgröna, men risken finns väl att de har slutat tillverka dem:/

yodadog ja de verkar vara de mer skrika färgerna detta år
Men! jag hittade dessa på H&M, mer mintgrön men gillade dem :)
hmprod

Den köpte jag också för någon vecka sedan, fast i vitt. At the moment tumlar den runt i tvättmaskinen med solrosgul textilfärg så den blir gul istället :D

Kom hem från stan med denna idag. Från Rut mfl, på rea!! Är mycket mer vårgrön i verkligheten och sitter bättre på mig än på modellen :angel:

*KL*

Jag föreställer mig att ni som hänger i den här tråden har koll. :)

När är det i allmänhet sommarrea? Min utomlandsboende syster kommer på besök i mitten av augusti och undrar om det är rea då. Baserat på vaga minnen från förra året så tror jag att så är fallet, men jag är ju inte alls säker. Vad säger ni? När börjar den och ungefär hur länge brukar den hålla på?

Är det inte alltid rea nu för tiden? Mellandagsrea, mid-season sale, sommarrea, mid-season sale igen och så håller det på..?

:D Fullt så illa tycker jag kanske inte att det är. Jag bor nära ett köpcentrum och tror mig registrera att det ibland är jätterea och ibland liten men däremellan passerar perioder där det bara finns enstaka specialerbjudanden som "15 procent rabatt på överdelar" i enstaka affärer. :p Problemet är bara att jag inte kommer ihåg när de större reorna är igång.

Haha. Okej då :angel: jag tror dock att jätterean på sommaren bör vara igång i augusti? Det brukar ju vara innan sommaren är helt slut så att det fortfarande ska kännas relevant att bunkra bikinis :D

kl*
Köpte ett par riiiiktigt korta shorts med hög midja. Tycker dem är snygga. Men vet inte om jag kommer känna mig bekväm med att visa så mycket ben så funderar på att lämna tillbaka dem.
tumblr_m4mu7o3eUd1r3e3vjo1_500.jpg

Woah! Har man dina snygga ben tycker jag inte man ska vara rädd att visa upp dem överhuvudtaget! Just sayin'... ;)

(var fick du tag på shortsen förresten? Supersnygga!)

Du kan ju annars ha ett par runna strumpbyxor under så känns det lite mer täckande.

Hahah bara en charmig bild, mina ben är inget att skryta med. Fulla med ärr och eftersom jag varit större innan så är huden/fettet som är kvar rätt slappt :crazy: inte så snyggt.

Men tack!
Hittades på hm för 149:- därför kunde jag inte låta bli. Billigt och bra:angel:
Men de är så väldigt korta där bak. Täcker precis rumpan...

Jo helt klart en idé, så syns inte mina ärr och celuliter så mycket :o hahah

Men hittar inga strumpbyxor utan "överdel" alltså att dem är mörkare och kraftigare överdel. För eftersom shortsen är så korta lär ju kanten vid låren på strumpbyxorna synas :(

Hm, märkligt, jag har nästan bara sådana strumpbyxor där hela byxan är i samma tjocklek/nyans och det bara är en söm i grenen framifrån och bak.
Kollat på Lindex och Åhlens?

Kollat överallt! Enda jag hittar som inte är så är färgade (typ neon rosa) eller mönstrade strumpbyxor. Det vill jag ju inte ha:angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
760
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
878
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
341
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 879
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Vilken hundras?
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 31