Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 589
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Har köpt nya skor :)

1022236-01.jpg

Är sugen på dessa också!

1022338-01.jpg

De bruna är ju skitläckra! Perfekta höstskor
Jag älskar hösten :love:

Åh, skitsnygga! Jag vill ha ett par grå i den modellen, men i någon mockavariant. (Kanske för att jag redan har bruna och svarta i läder... :angel:)

De bruna är ju skitläckra! Perfekta höstskor
Jag älskar hösten :love:

Åh, skitsnygga! Jag vill ha ett par grå i den modellen, men i någon mockavariant. (Kanske för att jag redan har bruna och svarta i läder... :angel:)

Men dra mig på en tallkotte vad snygga de bruna är! :eek:
Haha jaaa, jag gillar de bruna! Men liiiite trista tycker jag nog att de är, även om de är himla fina och stilrena.

De svarta var heta!!! jag beställer dem nu :D :D
Men åååh, jag vill också! Jag måste göra något bra nån dag snart så jag får belöna mig med ett par skor till :D

Jaa de bruna är snygga också men jag har redan ett par liknande, och de har inte samma ngt mer unika uttryck som de svarta imo. haha jag beställde 38 trots att jag brukar ha 37... fantastiskt fia

Nä alltså de bruna är ju rätt beiga men jag tänker att de funkar bra till vardags liksom. Men vaaarför beställde du en annan storlek?

37 var slut :( :( :( :( :( :( :( och jag ligger mellan 37-38, fast 37 passar oftast bättre när det handlar om höga skor. Tänkte för en gångs skull lyda min kära mor och lägga in en sula också :D

Låter fantastiskt klokt och vuxet :D

Det är inte riktigt min typ av skor så jag blev verkligen förvånad över att de föll mig så i smaken. :p Har kikat runt lite på nätet och om jag bara känner mig bekväm med lite klack får det nog bli ett par liknande till hösten! :d

I tonåren föll jag pladask för ett par stövlar med lite för hög klack. Jag bestämde mig dock för att jag SKULLE ha dem så jag tog blåsor under trampdynorna var och varannan dag, bara jag fick ha mina fina stövlar på...

*sjunger*

Scooooooooreeeeeeeeett!!

eyz: ja, det är rätt lagom vardagsklack på de där tycker jag :)

kl

jag vill ha den hær.. orka att den kostar typ 2000 spænn bara + att jag inte riktigt ser en klar situation dær den ær "rætt" att anvænda :angel:. men ændåååå!!!

image1xxl.jpg

den hær jackan var rætt fin tror jag också! hahaha jævligt mycket skogshuggarvarning på mig i den dock och den var extremt fult stylead med de dær jeansen! och ett och till... usch vad jag dras till dyra saker. måste skaffa extrajobb.

image4xxl.jpg

de hær var ju rætt roliga också :D synd att man inte har modellens underviktiga ben vilket nog dessværre ær en førutsættning før att de ska bli fina och inte farsartade

image4xxl.jpg

Senast ändrad:

image1xxl.jpg

fan denna tyckte jag också var snygg...... :( :( :( :( :(. INTE kjolen alltså, återigen undrar jag hur de tænkte dær. usch jag har tjænat lite før mkt pengar den hær sommaren, børjar kænna att cashhybrisen tar øver varje cell i kroppen.

Funderar på att køpa den hær byrån också

5811914946.jpg

eller den hær var kanske ballare :angel:

4675902999.jpg

denna kjol var væl het också??

image1xxl.jpg

fyyy stackars tråden som blir spammad av mig. snart kommer alla hær ropa "spamma inte tråden. DU har problem med før mycket tid før drømmerier. Lægg inte de på oss!!!!"

VAR är byrån ifrån (den första)? Den skulle passa döbra i min nya lägenhet!

blocket i gøteborg.. satan jag skulle ju ta den først :D. jag kanske ska dra ivæg ett mejl nu och paxa!

Haha jaa jag kan nog inte ta hem en byrå från Gbg så den är din :D

*kl

Ny blus och nytt mobilskal:D Vågar knappt ta upp mobilen bland främlingar:angel:

430241_10151022953376172_1728400617_n.jpg

Har en hel del att visa men väntar på ett paket, kanske väntar på det och gör en sammanfattning:D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
761
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
883
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
341
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 929
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka