Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 590
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Tröjan är också därifrån och mycket finare irl! Massa fint hade de. Typ Leejeans i rött... för en massa pengar... men typ helt värt, väl? *planerar nästa besök*

förutom en del kontorskläder så köpte jag en rolig paljettbolero som jag tänkte ha på ett bröllop på lördag
tracy-reese.jpg
Åååååh vilken fin! Min kompis blev helt förälskad :D. Var är den ifrån?

Åhh jag testade ett par av dem där mörkröda lee jeansen:love: Så snygga. Dock var dem så korta i benen :( Hade storlek 27/33 men hade behövt 27/35 (eller egentligen längre men det finns ju inte) och har inte hittat den storleken för ett vettigt pris :(

KL

Jag har köpt en kamera :) Kan knappat vänta tills jag får den!

5597_nikon_1_j1_10-30mm_silver.jpg

Du får hälsa henne att den är från Tracy Reese, men jag köpte den i en vintagebutik så den är nog från en tidigare kollektion. :)

Det passar mina ben utmärkt om de finns i kortkort. :D Provade dem aldrig, kanske tur det hehe... ha-begär!

Så det blev en Nikon, vad kul! Du får berätta vad du tycker sen när du fått den :)

Älskar Leejeans, har kommit fram till att det är värt att lägga lite mer pengar på jeans. Mina senaste märker jag av alls! Har billigare byxor men tycker de klämmer lite över allt...

Det ska jag absolut göra! Ska bli jättespännande att få hem den och lära känna den (och eventuellt hata den om jag inte fattar nånting :p) :)

Inte shoppat supermycket men det är mest mamma som betalat men det är ju saker till mig som jag valt. Ehmm.. Det räknas som att jag shoppat!!
*HP Compaq stationär - fick med skärm, tangentborg och mus *yey* (Norton Antivirus och Windows Office Hem och student köpte vi ju till datorn men det är datorn enligt mig haha)
*Rosa Hurtta Lifeguard Y-sele
*Ridstövlar från CRW
*Koppel (vanligt svart syntet)
*Tikskydd
*3st One Direction t-shirts
*2st One Direction Hoodies
*Ett One Direction block
*2st One Direction penna
*Deras tre böcker
Och såklart!!! Biljetter till Justin Biebers konsert, även hotell osv!!!

Världens gladaste fan!!!
Jag är blivande Mrs Malik!!!!!

Åååh alltså vad tråkigt! Den var rysligt het.

Jag har köpt ett par knasbyxor

image1xxl.jpg

Återstår att se hur de sitter!

Haha, tur att buke finns då, finns nog många här som kan mäkla lite fred mellan dig och kameran. ;) Autoläget är ju behändigt annars :angel:

Ni kan se fram emot trådar som "Vem har rätt - jag eller kameran?", "Vad fan är problemet????!!??" och "Hur laga kamera som blivit kastad i väggen?"

;)

Och ja, auto is the shit :D

knapp

också shoppelishoppat lite :D :angel:

mobilbilder_2203_504cfccde087c31a7febb772.jpg

en buffel (heter det så?) jacka från topshop
röda manchesterpalltor från Monki (oh lord, monki i köpenhamn höll på att förstöra min ekonomi för resten av detta året om jag hade fått gå lös som jag ville)
boots med klack från Nelly
och sen fick jag mammas R.M Williams stallboots :bow: prisa gud för ruskigt dåliga felköp som kan vändas till nått bra :D
tre nagellack från Sephora (+mascara och rött läppstift men som inte är på bild)

*kl*

Är inne i en asos-period. Har lagt tre beställningar under de senaste 5 dagarna :angel:

Roliga strumpor :D
image1xl.jpg

Stickade shorts :love:
image1xl.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
763
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
889
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
346
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 937
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Blandraser och renraser