Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 633
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

kl
Klickade hem denna sötnosen nu:
pic_5079581f9606ee2c44538f42.jpg

ååh fått hem den än? Hur sitter den på?

Japp, fick den idag och är jättenöjd :laugh: Det var inga konstigheter med storleken, önskade möjligtvis att den kunde suttit åt lite mer i midjan.

Ingenting men jag har mina ögon på vinterskor det är allt jag känner att jag verkligen måste ha :confused:

Från Gina Tricot :)

Torktumlare: såhär sitter den på baksidan på mig, glömde ta foto på framsidan :o Storleken är 34, som jag brukar ha

dsc_0001_508799279606ee3563398833.jpg

*kl*

Eftersom mina gröna Hunterstövlar fick bli stallstövlar så var jag tvungen att köpa ett par nya att ha till vardags... och valde nu ett par i aningens mindre diskret utförande :D

24%20Original%20Great%20(1).jpg

Ska bli spännande att se om de dyker upp bara, aldrig använt sidan förut. Men den såg ordentlig ut i alla fall och med tanke på prisskillnaden när man beställer från UK (och att det var förbaskat svårt att hitta guldfärgade på en svensk sida) så är det värt chansen.

Åh, det tänkte jag oxå på! Tycker ni det ser okej ut att bara ha en vanlig ljus, så som jag har på bilden ovanför?

kl

317272_10152227983835061_1890435767_n.jpg

Vårt bagage fastnade i Paris på vägen ner till Andalusien förra veckan, och efter nästan 2 dygn utan ombyte ledsnade jag och köpte, hör och häpna, en långklänning! Jag har lite svårt för långklänningar, och mönster, och framför allt rött och blått ihop :rofl: Men jag älskar den!

Åh, jag har också en Galaxy SIII och är sååå galet nöjd med den! :love: Hoppas du blir lika glad i din!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
774
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
972
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
4 044
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka