Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 604
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Läckra!

Jag råkade köpa nya skor idag...

55539654983808112286.jpg
Hur mycket fik du betala för dessa??

Härligt! Och ska man släpa lagbok + dator så behövs det en rejäl väska. :p
Jag hatar min lagbok, haha.
Hemskt jobbigt att vi börjat med en juridikkurs nu igen. GAAH.

Fragile: Åh, älskar det påslakanet!

Usch jag hatade också lagboken när jag pluggade till jurist :p. Fy faaaan! men kan avsölja att anatomiatlas + lärobok + dator + 8-cmpärm med anteckningar är än värre :cry:.

Jag tycker inte lagboken är så jobbig, egentligen. Inte på grund av tyngden, det är snarare formatet som irriterar mig; den är så bred att jag har svårt att greppa den med mina jävla reumatikerhänder.

Hallonsoda: Jag tror du har det långt värre. ;)

Ah, det är klart. Jag kan förstå det, för jag själv tycker att den är asjobbig att hålla i, och det är utan reumatism... :(

Nya glasögon :)
Var sugen på att köpa de som är matt svarta men jag valde de här bruna, de känns inte lika hårda som svart.

7101845_310x413_6_0_FFFFFF.jpg

*kl*

Jag (och mannen) har stoshoppat idag då vi har skrivit på för en lägenhet. :D Bilder finns dock inte (förutom en planlösning) då lägenheten inte existerar än. Beräknad inflytt är någon gång under 2014. :p

Vad spännande och kul! :bump: Själv skulle jag gå åt av sådan väntan att det liksom inte finns på kartan att göra något dylikt (och för all del inte bygga nytt hus själv :eek:) men det är ju bra att andra gör det så jag har nåt att bo i sen.

Ja, väntan kommer inte bli så vidare värst rolig, men tiden går fort. Under tiden kommer vi dessutom satsa hårt på att spara ihop pengar så att vi kan välja de tillval vi vill ha och möblera upp hela lägenheten från grunden med precis vad vi vill ha. :love:

Jag tror det kommer vara värt väntan för det är den perfekta lägenheten. Bra planlösning, suveränt läge i stan, högst upp (dock bara ett trevåningshus), gavelläge, ingen insyn, ingen trafik, balkong med kvällssol... Kan fortsätta i evigheter. :love:

Senast ändrad:

Låter helt fantastiskt!
Jag är så vansinnigt glad för er skull och du förtjänar all lycka!

Men vad tråkigt då att ni hittat den hemskaste lägenheten i hela världen... :angel:
Nä, men det låter ju toppen! Gud så roligt, blir alldeles tokavis här borta!

Låter helt fantastiskt!
Jag är så vansinnigt glad för er skull och du förtjänar all lycka!

Tack snälla Sleepan!

Men vad tråkigt då att ni hittat den hemskaste lägenheten i hela världen... :angel:
Nä, men det låter ju toppen! Gud så roligt, blir alldeles tokavis här borta!

Eller hur, egentligen är det en skitlägenhet. ;) Än så länge känns det helt abstrakt, det är abstrakt mycket pengar och abstrakt långt bort. Skitmärkligt, men underbart!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
766
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
895
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
354
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 944
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka