Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 607
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

Jamen den är ju helt lövli verkligen! Nu känns den dock lite läskig - som att den är lite för smart för mig :o Men det ska nog bli bra, den är ju sjukt fin alltså och vilken jäkla skärpa det är i bilder och allt! Displayen är ju helt grym!

Och tack, det hoppas jag med!

Nu känns den dock lite läskig - som att den är lite för smart för mig :o

Känner igen det där allt för väl! Tog mig över ett dygn att hitta var "mina dokument" är på surfplattan (och då satt jag ändå uttråkad med plattan som mitt enda sällskap på ett flyg i nio timmar) :o :angel:

Hehe. Det kan kännas lite obehagligt från början men snart lär du dig hur du ska forma dess smarta lilla hjärna att jobba för dig. ;) Jag gillade min gamla iPhone också, men tycker att den här är så mycket mer användarvänlig och lättare att individualisera för att verkligen passa alla mina behov. Jag har haft min i en månad eller så och upptäcker fortfarande nya smarta saker som den kan göra. Och så är den ju så jäkla snygg! Och skärpan är verkligen otroligt bra.

:D

Låter som mig. Jag är bäst på att klaga över att något (ofta en ny telefon) är SÅ dålig för man kan MINSANN inte göra si och så med den och sen visar det sig att det bara är jag som är för dum för att fatta hur man gör.

Skärpan är helt otrolig! Och allt du säger låter minst sagt lovande! Jag återkommer om jag har en massa dumma frågor :angel:

En redan nu förresten: jag kan inte lyckas få in mina SMS från mitt minneskort till telefonen :confused: Vet du hur man gör?

Ett par rea-fynd...

Den här fast i vitt (den vita syntes inte mot bakgrunden);
0156896002_1_0.jpg

Och den här;
101470520GREEN.jpg

Avundsjuk! Vill ha!
Känner dock inte riktigt att det är okej att köpa en då jag har en iphone 4 som fungerar nästan felfritt, samt är student... Suck.

Den är så fin! :love: Min syster blev så avundsjuk att hon också köpte en :D

Men nä, har du en fullt fungerande rätt ny telefon så kanske du får vänta liiiite med en ny? Även om det är trist. Min HTC var sämst i världen, vi hatade verkligen varandra så jag kände att jag fick köpa den här trots att den var så dyr.

Synd att vi inte är miljonärer, då kunde vi köpa nya fina saker hela tiden :angel:

Fast den är inte ny, jag haft haft den i två år... Men åh. Vill ha en SIII! :p
Nu jobbar jag ju, så då borde jag kunna få köpa fina saker... :angel:
Lönen från tråkjobbet blev så bra att den täckte hela min svindyra hyra förresten! Happy face! :D:D:D

Jaha nej men då tycker jag att du får köpa en om du vill :D Så länge du slipper sälja dig för att ha råd ;)

Sjukt bra med bra lön från tråkjobbet! :D :banana:

Haha, sälja mig ska jag icke.
Jag vill ha en röd fin.
Ska tänka över saken en gång till. Eller två. :p

Mm röd fin är inte fel. Min är en blå fin. Loves it alltså.

Tänk över du, det skadar aldrig :D

KL

Vänder mig hit för lite råd, förhoppningsvis kan nån hjälpa mig.
Av personliga skäl vill jag inte visa upp armarna för tillfället (den ena armen iaf) på vår fina aftonsittning. Klädkoden är kostym och tjejerna ska ha nåt som passar till kostym.
Pga min arm och att jag svällt upp som en ballong kommer jag inte i mina gamla klänningar (och kan således inte köpa kofta till utan köpa en hel klänning, dessutom blir det lite fest och dans efteråt, vill inte ha frågor om varför jag inte tar av mig koftan för det är varmt).

Jag hade tänkt ha svarta strumpbyxor till och svarta högklackade stövletter/pumps.
Passar den här klänningen till då? Tänkte köpa röd. Den var ju billig också så tänkte jag slår till :laugh:
Dessutom gillar jag att den inte har nån större urringning så jag kan gå runt och spela oskyldig :angel:

http://www.bonprix.se/produkt/klaenning-34-aerm-bla-934404/?bundle=5764496&type=image

Absolut att du kan ha den :)
Jättesnygg!

Köpte dessa, de sprack i benet dagen efter jag fått hem dem.:crazy:
128585113316885916

Dessa som jag bara älskar, har ett par svarta också
133052524046088410

Denna, köpte en str större eftersom flera skrivit att den var liten i str.
Men fick hem en tröja som min brorsdotter skulle kunna ha. Hon är 10 :crazy:
133709712113636581

Så mitt senaste klädinköp gick inte så bra :p

Skor (lånad bild de har inte kommit än)

149639532_2.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
766
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
354
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 944
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka