Shoppat något på sistone del 5!

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare Fragile
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 252 631
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Shoppat något på sistone del 5!

kl

Det här är "otto" (ugglan) inhandlad på en marknad i Bratislava.

dsc_0350.jpg

nytt för i höst är även bootsen + de röda legginsen.

dsc_0024.jpg

och nya ridbyxor med:

wpid-imag0568.jpg

Tack för tipset, ska se om jag hittar appen! Mer bas behövs absolut, i övrigt tycker jag de är helt ok faktiskt. Dom anlände på posten idag, mycket snyggare än på bild :love:

155933_4162747463907_1884912353_n.jpg

Jag har ett sånt här till min som jag ÄLSKAR

Samsung-Galaxy-S3-Original-Flip-Cover-Case13403784764fe48d6cbd179.png

Den åkte ner från mitt sängbord häromnatten och fick en spricka på baksidan och fan vad glad jag var då över att ha ett ordentligt skydd på telefonen!

(Visst är den uuuuunderbar mobilen? Jag älskar min :love:)

Snyggt! Jag tänker att eftersom mobilen är så jävla stor kan det ju vara bra att kunna utesluta plånboken och ha den "med" mobilen istället. :p

Jaa jag älskar den redan! :love:

Apropå det blev det första fotot med mobilen den tredje nyshoppade grejen, reflexspray! Och när jag fotade upptäckte jag att jag sprayat ner halva hallen också eftersom hundjäkeln inte ville stå still... Tur det bara syns i blixt-ljus! :rofl:
23925_10152277786715061_775261964_n.jpg

Jag tyckte att den var jättestor ibörjan, nu känns den helt normal :D Höll en iphone häromdagen och tyckte att den var tramsigt liten. Jag har en sån stor avlång plånbok så jag lägger helt enkelt ner mobilen där i, jättesmidigt :)

Hahaha snygg bild! Och bra sprayat :p ;)

Ja jag lär väl vänja mig jag med. :p Har haft en HTC Desire o de är ju rätt pluttiga så det är en jäkla omställning!
Ah, smart! :)

Haha tack ;) Med tanke på att han HOPPADE runt (jag kom på precis när vi gick ut att jag skulle spraya, och vände in igen. Inte populärt...) så är jag rätt nöjd ändå :devil: Och lite reflex i hallen är väl aldrig fel, ifall nån kör vilse här inne..? :angel:

Förlåååååååt!!

Flixon: Man vänjer sig assnabbt! Jag hade också en pyttig förut och tyckte att den här var värsta skämtet först i storleken men nu kan jag inte tänka mig en mindre.

Asbra med reflex i hallen - säkerheten först och allt det där!

Din stackare! :o

Niph - Ja jag räknar med det, för nu är den här för att stanna :D

Hehe ja, jag menar det! Här är vi säkerhetsmedvetna till tusen (jag har uppenbarligen lyckats spraya mig själv på jackan också... Eller sambons jacka, om vi nu ska vara petiga!)

En rolig topp till våren (jag tänker positivt här ;) )

11M124-K39_A_549_1.jpg

Såna har jag med! Jag tycker att dom är jättesköna att gå i fast dom är högklackade!

Hm dom är ju lågklackade? :confused: ;)

Men snygga som sagt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar. När dagstidningen kom i pappersformat...
Svar
9
· Visningar
774
Senast: MiaMia
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
970
Senast: aleeza
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
368
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i... 2
Svar
28
· Visningar
3 992
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31
  • Smitare - hur gör ni?