Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tack för tipset, ska se om jag hittar appen! Mer bas behövs absolut, i övrigt tycker jag de är helt ok faktiskt. Dom anlände på posten idag, mycket snyggare än på bild
Snyggt! Jag tänker att eftersom mobilen är så jävla stor kan det ju vara bra att kunna utesluta plånboken och ha den "med" mobilen istället.
Jaa jag älskar den redan!
Apropå det blev det första fotot med mobilen den tredje nyshoppade grejen, reflexspray! Och när jag fotade upptäckte jag att jag sprayat ner halva hallen också eftersom hundjäkeln inte ville stå still... Tur det bara syns i blixt-ljus!
Jag tyckte att den var jättestor ibörjan, nu känns den helt normal Höll en iphone häromdagen och tyckte att den var tramsigt liten. Jag har en sån stor avlång plånbok så jag lägger helt enkelt ner mobilen där i, jättesmidigt
Ja jag lär väl vänja mig jag med. Har haft en HTC Desire o de är ju rätt pluttiga så det är en jäkla omställning!
Ah, smart!
Haha tack Med tanke på att han HOPPADE runt (jag kom på precis när vi gick ut att jag skulle spraya, och vände in igen. Inte populärt...) så är jag rätt nöjd ändå Och lite reflex i hallen är väl aldrig fel, ifall nån kör vilse här inne..?
Flixon: Man vänjer sig assnabbt! Jag hade också en pyttig förut och tyckte att den här var värsta skämtet först i storleken men nu kan jag inte tänka mig en mindre.
Asbra med reflex i hallen - säkerheten först och allt det där!
Niph - Ja jag räknar med det, för nu är den här för att stanna
Hehe ja, jag menar det! Här är vi säkerhetsmedvetna till tusen (jag har uppenbarligen lyckats spraya mig själv på jackan också... Eller sambons jacka, om vi nu ska vara petiga!)
Kropp & Själ
Jag saknar en tråd för uppskattning av goda gärningar, trevliga interaktioner och vardagshjältar.
När dagstidningen kom i pappersformat...
Juridik & Ekonomi
skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation.
Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Trädgård & Växter Det hade blad och knopp när jag ställde ut det, men nu är grenarna lite svarta och trista. Har inte skrapat på barken än. Det kan ju...